אחות. צילום אילוסטרציה: רמי שלוש
אחות. צילום אילוסטרציה: רמי שלוש

ברזילי: אב טרי חשוד שהעיף כיסא על אחות במחלקת יולדות ואיים לרצוח אותה

שוב אירוע של אלימות כלפי צוות רפואי, הפעם מדובר על אחות במחלקת יולדות במרכז הרפואי ברזילי באשקלון. אב טרי לתאומות חשוד שקילל ואיים לרצוח אחות ואף בעט בכיסא שעף ופגע באחות. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 24.7.21 22:10

     

ביום שישי התרחש אירוע חמור במחלקת היולדות של בית החולים ברזילי שהצריך מעורבות של משטרה.

אחות במחלקה התלוננה כי אב טרי לשתי בנות שרק נולדו יומיים לפני כן, אמר לה כי ירצח אותה וכן העיף עליה כיסא בכך שבעט בכיסא ופגע בה. האב, תושב אשקלון בן 25, נעצר מיד והובא לחקירה בתחנת המשטרה באשקלון שם הודה כי קילל אך הכחיש כי איים.

מחלקת יולדות. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

מחלקת יולדות, ברזילי. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

בהמשך הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, בחשד לעבירות של איומים, תקיפת עובד ציבור והעלבת עובד ציבור. נציג המשטרה בדיון הציג לשופט חיים נחמיאס את תיעוד האירוע ממצלמות האבטחה וביקש להאריך את מעצר האב החשוד בחמישה ימים.

"מדובר בעבירה מאוד בריונית, לא יעלה על הדעת שאדם יעיף כיסא ויאיים על האחות שירצח אותה. מדובר בעבירה שמקימה עילת מסוכנות ואף שיבוש", אמר נציג המשטרה.

סנגורו של החשוד הסכים כי "מדובר בעבירה שהיא עבירה קשה ומכוערת", אך עמד על נסיבות האירוע וסיפר כי מדובר בבחור צעיר שרק נולדו בנותיו הראשונות ושאחת הבנות  יש לה בעיה חמורה, היא הכחילה והוא נכנס ללחץ, "אז התפתח ריב מילולי, יכול להיות שהוא אמר דברים – הוא בעצמו מודה שהוא ניבל את הפה שלו, אך לא איים. בעט בכיסא, הוא לא התכוון לפגוע עם הכיסא הזה. אנו בני אדם ומבינים שלפעמים אנשים מהפחד ומהאימה מאבדים את העשתונות. לכאורה עבירה מאוד מכוערת, אך יש נסיבות מאוד קשות של הבחור והן נופלות על כתפיים של בחור צעיר שעוד לא מבין בדיוק איך הדברים עובדים", אמר הסנגור וביקש לשחררו למעצר בית.

השופט נחמיאס, כתב בהחלטתו, לא לפני שאיחל לאב החשוד ולרעייתו כי יזכו לגדל את בנותיהן בשמחה ונחת, כי "אדם הבועט בכיסא, רואים אותו כמי שמתכוון לתוצאות הטבעיות הנובעות ממעשיו. עולה בבירור מהסרטון שהבעיטה מכוונת והכיסא פוגע במתלוננת. גם האיומים קשים וחמורים שלא לדבר על העלבות, מילות העלבון… אדם שמאיים גם תוקף, גם מעליב, מעיד על עצמו שהוא לא רק מאיים אלא מממש את איומיו והאיומים חמורים וחלילה שיממש את כולם", כתב השופט והאריך את מעצרו בשלושה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר