פאב הג'ק
פאב הג'ק

שברים בלסת ובשיניים: מאבטח בפאב הג'ק חשוד בתקיפת בליין קטין

המאבטח חשוד כי היכה קטין שהגיע לבלות במקום ואשפז אותו בבית החולים שם הוא נותח בעקבות שברים ושיניו נעקרו. סנגורו טען כי הקטין התגרה בו קודם לכן. בינתיים, הפאב נסגר לכמה ימים

פורסם בתאריך: 18.7.21 22:21

     

אמש נעצר תושב אשקלון בן 40, אשר עובד כמאבטח בפאב הג'ק בחוף דלילה באשקלון.

המאבטח נעצר בחשד שבמהלך עבודתו בלילה שבין שישי לשבת הוא תקף קטין שביקש להיכנס למועדון באמצעות מכת אגרוף חזקה בפניו והביא לאשפוזו בבית החולים.

בבדיקה שנערכה לקטין בבית החולים התברר כי מעוצמת המכה נגרמו לו שברים בלסת והרופאים ביצעו בו ניתוח במהלכו נאלצו לעקור את שיניו.

הכניסה לחדר המיון החדש בברזילי. צילום: דוברות ברזילי

מיון ברזילי. צילום: דוברות ברזילי

היום הובא המאבטח לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון בחשד לעבירה של גרימת חבלה חמורה לקטין. סנגורו של החשוד, עו"ד אמיר קמחי טען בדיון כי הקטין הורחק כמה פעמים מהמקום וחזר ואף התגרה במאבטח, הצמיד אליו את פניו, ירק ואיים עליו.

המאבטח, אב ל-4 ילדים, מחזיק בעבר פלילי משנת 2009 על ירי בשטח בנוי. סנגורו ביקש לשחררו למעצר בית, כאשר מנגד המשטרה דרשה שלושה ימי מעצר.

השופטת ליאת שמיר הירש שצפתה בסרטון המתעד את האירוע, כתבה בהחלטתה כי מדובר עבירות חמורות וכי יש יסוד סביר להניח שהמאבטח ביצע אותן והאריכה את מעצרו עד למחר.

בינתיים הפאב עצמו יהיה סגור בימים הקרובים, "בשל אירוע בו היה מעורב מאבטח המקום במהלך הסופ"ש, הג'ק יהיה סגור בימים הקרובים", נכתב בדף הפייסבוק של הפאב, "האירוע בטיפול הנהלת המקום וחברת האבטחה. נעדכן על מועד הפתיחה בהקדם".

זו לא הפעם הראשונה שמתרחש אירוע כזה בפאב הג'ק, גם בשנת 2018 נסגר הפאב לאחר אירוע אלימות שהתרחש במקום עם מעורבות של מאבטח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר