המהירות החריגה על צג הממל"ז. צילום: דוברות המשטרה
המהירות החריגה על צג הממל"ז. צילום: דוברות המשטרה

לאן הוא ממהר: נהג על ב.מ.וו במהירות 217 קמ"ש סמוך לצומת אשקלון

המהירות המפתיעה שהציג הממל"ז חייבה את השוטר לקפוץ לניידת לפני שהרכב יעלם מהאופק וגם לתפוס אותו. רשיונו נפסל עד תום ההליכים נגדו. בכוונת המשטרה לחלט את הרכב

פורסם בתאריך: 9.12.20 19:26

     

רובנו המכריע נוהג במהירות שעולה במקצת על המותר, לעיתים אפילו בלי לשים לב ולעתים מתוך מחשבה שקצת זה לא נורא. אבל לשוטר שעמד הלילה בכביש 4 סמוך לצומת אשקלון וניסה לתפוס נהגים ממהרים באמצעות הממל"ז הצג במכשיר הפתיע גם אותו.

המכשיר קלט רכב שנוסע במהירות גבוהה בצורה חריגה: 217 קמ"ש בכביש בו המהירות המרבית היא 90 בלבד. דומה כי רק אם היו מחברים לרכב כנפיים רחבות משני צידיו והוא היה מסוגלל להתרומם באוויר.

השוטר קפץ מידי לניידת שכן הוא היה צריך להדביק את פער המרחק שנוצר. השוטר החל בנסיעה מהירה אחר הרכב תוצרת B.M.W עד לעצירתו כעבור מספר ק"מ.

הרכב נח לו במגרש החנייה של משטרת מרחב לכיש. צילום: דוברות המשטרה

הרכב נח לו במגרש החנייה של משטרת מרחב לכיש. צילום: דוברות המשטרה

הנהג תושב באר שבע בן 34, נעצר לחקירה ורישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים. בתום החקירה נלקח לשיפוט מהיר ושוחרר בתנאים מגבילים, רישיון הנהיגה נפסל עד תום ההליכים, בכוונת המשטרה לפעול בתהליך חילוט הרכב באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל.

"תאונות דרכים רבות נגרמות כתוצאה מנהיגה במהירות חריגה, מהירות הנסיעה משפיעה דרמתית על התוצאה ומחמירה את הפגיעה בעת התאונה" מסרו הערב ממשטרת ישראל והוסיפו: "אנו נמשיך לאכוף עבירות הגורמות לתאונות למען ביטחון ציבור משתמשי הדרך ונחמיר את הטיפול עם עברייני התנועה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר