עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה
עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

"תמונות קשות": אב מאשקלון חשוד שהצליף בבנו בן ה-8 עם חגורה

האב נעצר בחשד כי תקף את בנו מספר פעמים. האב הכחיש בחקירתו, אך הילד מאשר זאת בעדותו. החבלות על גופו של הילד מחזקות את החשד נגד האב

פורסם בתאריך: 4.12.20 08:15

     

תושב אשקלון בן 44 נעצר על ידי המשטרה בחשד כי הצליף בבנו בן ה-8 עם חגורה וגרם לו לחבלות. המקרה נחשף בעקבות דיווח שהגיע למשטרה ביום רביעי על כך שבתחילת השבוע, האב היכה את בנו עם חגורה מספר פעמים באותו היום.

האב שהובא לתחנת המשטרה באשקלון, נחקר החשד לתקיפת קטין וגרימת חבלה וכן הדחה בחקירה. האב הכחיש בחקירתו כי היכה את הילד ורק אישר שבנו לא חזר יום אחד הבית והוא בתגובה התעצבן עליו, אך לא נקט באלימות. גם האם נחקרה ומסרה את גרסתה לאירועים.

מנגד, הבן בעדותו במשטרה אישר כי אכן אביו הצליף בו, במספר מקרים באותו היום, עם חגורה וטען כי לפני חצי שנה אביו היכה אותו עם כפכף. החוקרים גילו על גופו של הילד חבלות וסימנים שהותירו מכות החגורה על גופו.

אתמול הובא האב להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, ושם דרש נציג המשטרה, עו"ד ערן צמיר להאריך את מעצרו של האב בחמישה ימים. "אני חושב שדי לצפות בתמונות שבעיני הן קשות מאוד לצפייה ולשלב את התמונות האלה בנאמר בחקירת הילד", אמר צמיר והוסיף כי האב ניסה לשבש את החקירה.

סנגורו של האב דרש לשחררו ממעצר ואמר כי "עם כל הכבוד וכל ההזדעזעות של התמונות", האב אינו מסוכן ואינו יכול לשבש את החקירה כי כל המשפחה כבר נחקרה והוסיף כי "מדובר בחשוד שאין לו עבר פלילי, משפחה נורמטיבית לחלוטין, באירוע אחד נקודתי בודד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




השופטת נגה שמואלי מאייר כתבה בהחלטתה כי אכן ישנו חשד סביר כי האב ביצע את המעשים המיוחסים וכן ציינה כי בשל אופי העבירות ישנה מסוכנות מצד האב ולכן יש להותירו במעצר והאריכה את מעצרו בארבעה ימים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר