סקייטבורד. אילוסטרציה: א.ס.אפ קריאייטיב / INGIMAGE
סקייטבורד. אילוסטרציה: א.ס.אפ קריאייטיב / INGIMAGE

אישום: תושב אשקלון ניסה לדקור קטין כי חשב שגנב לו את הסקייטבורד

הוא עצר אותו ברחוב והחל לתקוף אותו וכמעט דקר אותו והפך את האירוע לטארגי. "רק בשל תושייתו של הקטין שהצליח לברוח נמנע אירוע חמור יותר" הסביר נציגת הפרקליטות

פורסם בתאריך: 1.12.20 14:19

     

האופניים החשמליים וגם הקורקינטים החשמליים הפכו לכלי תחבורה נפוץ בשנים האחרונות בישראל ואיתם חזרו לאופנה גם הסקייטבורדים נטולי המנוע החשמלי אך עם סטייל בכמויות, שעשרות נערים באשקלון רוכבים עליהם מלבד ברחובות העיר גם בשני מתחמי סקייט פארק שהוקמו בה.

אבל לנער אחד, תושב אשקלון  שביום רביעי האחרון רכב לתומו על קארבר בשד' דרום אפריקה בשכונת אפרידר באשקלון היתה חוויה מטלטלת שלא ישכח לעולם.

הקארבר זהו סקייטבורד מקצועי שעלותו למעלה מאלף שקלים שרבים יעידו שרכיבה עליו מדמה גלישת גלים ואיתו ניתן לבצע פעלולים וקפיצות באוויר.

ילד עם סקייטבורד. צילום: אילן אסייג. למצולם אין קשר לכתבה

ילד עם סקייטבורד. צילום: אילן אסייג. למצולם אין קשר לכתבה

בעוד הנער רוכב על הקארבר, עוצר לידו רכב והנהג צועק עליו ומבקש ממנו לעצור. הנהג, תושב אשקלון בן 35 התקרב לנער, תפס אותו בג'קט שלבש והצמיד אותו לשיחים בסמוך. הנער המבוהל לא הבין מה קורה והנהג ביקש לדעת מאיפה הקארבר שעליו רכב ואם לא הוא "ידפוק לו את הקארבר לראש". הנער ביקש שירגע והסביר לו שהקארבר שייך לחבר של אחותו. הנהג החל לבעוט ולהכות את הנער באגרופים. "תגיד לי עכשיו מאיפה זה או שאני דופק לך את זה לראש" צעק לעבר הנער שהתחנן לנפשו והחל לצעוק לעזרה.

הנהג הזועם זרק את הקארבר לרצפה, דחף את הקטין לשיחים, שלף אולר, פתח את הלהב וניסה לדקור את הנער שנלחם על חייו. במהלך העימות הנהג לא הצליח לפצוע את הנער אך נוצר חור בג'קט של הנער. בהמשך לכך הוא הצמיד את האולר לאוזנו של הנער, פצע אותו ואיים עליו שוב כי אם לא יגיד לו מאיפה הגיע אליו הקארבר הוא יהרוג אותו.

הנער התחנן על נפשו והנהג הזועם ביקש לקחת את האוזניות היקרות (איירפודס) מאוזניו של הקטין, אחת מהן נפלה לארץ וכשהנהג התכופף להרימה ניצל הנער את הרגע ונמלט מהמקום. הנער התחבא מאחורי רכב והתקשר למשטרה.

הנהג צעק לנער שזה לא נגמר, לקח את האוזניות ואת הקארבר עלה לרכבו ונמלט מהמקום.

כעבור מספר דקות הוא חזר למקום וביקש מהנער שיסלח לו, הזמין אותו לרכבו וביקש ממנו ששניהם יסעו למשטרה ויסגרו את זה ברוח טובה, אלא שהנער התנגד להצעה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




המשטרה הגיעה, הנהג נחקר ונעצר. השבוע הוגש נגדו כתב אישום הכולל ארבעה סעיפים: תקיפת קטין שגרמה לחבלה של ממש, פציעה בנסיבות מחמירות, איומים והדחה בחקירה.

"המשיב בחר לקחת את החוק לידיים ולנהוג בקטין באלימות ובאכזריות ולערוך לו משפט שדה תוך נקיטת אלימות באמצעים שונים: איומים, תקיפה ופציעה בסכין" כתבה עו"ד חן עסיס לביא סגנית בכירה בפרקליטות מחוז דרום והוסיפה: "רק בשל תושייתו של הקטין שהצליח לברוח נמנע אירוע חמור יותר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר