ניידת משטרה
ניידת משטרה. אילוסטרציה

אישום: אב מאשקלון איים להצית את ילדיו ואת עצמו

ויכוח שהתלהט בין גבר לאשתו גלש לאלימות מילולית, אחר כך פיזית ואפילו לאיומים חמורים ומסוכנים. לאחר פעילות נמרצת של המשטרה וכיבוי אש נוטרל הגבר המאיים וכעת הוא יצטרך לתת את הדין על מעשיו

פורסם בתאריך: 10.11.20 15:09

     

ויכוחים בין בני זוג יכולים ברגע אחד להפוך לטרגדיה ולהחריב משפחות שלמות וזה היה החשש הגדול במוצאי שבת האחרונה לאחר שגבר תושב אשקלון בן 33 התבצר בדירתו ואיים שירצח את אשתו, יפגע בשלושת ילדיו ואף בעצמו.

כזכור, במוצאי שבת האחרון דיווחנו על דרמה שהתחוללה בשכונת אגמים באשקלון, כאשר אב תושב אשקלון, בן 33, התבצר ואיים כי יפגע בילדיו הפעוטות בגילאי 3, 2 ושנה. כתב האישום שהוגש נגד האב חושף את מה שהתחולל בתוך הבית.

על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום באשקלון על ידי לשכת התביעות במשטרה, בין בני הזוג התגלע ויכוח קולני שבמהלכו השתמש הגבר באלימות מילולית. האישה ביקשה ממנו להפסיק את האלימות המילולית או שהיא תזמין משטרה. הגבר מצדו ענה לה שאם תזמין משטרה הם יבואו לקחת גופה. האישה, תוך כדי התלהטות הוויכוח אמרה לו שיהרוג אותה מיד, למה לחכות למשטרה.

אלימות בין בני זוג. אילוסטרציה: אי.אס.אי.פי

אלימות בין בני זוג. אילוסטרציה: אי.אס.אי.פי

הוויכוח נמשך גם כשהוא קילח את ילדיו. הגבר ביקש ממנה שלא תיגע בו כי אם תעשה כן הוא ירביץ לה והיא מצידה אמרה לו שיבוא להרביץ לה. "תגעי בי ותראי" אמר הבעל לאשתו וזו מצידה סטרה בפניו. הגבר הניף ידו מעלה, תפס בעורפה והפיל אותה לרצפה. לאחר מכן הצמיד אותה לדלת הדירה והוציא אותה ממנה. האישה פנתה לשכנים ובאמצעותם הזעיקה למקום את המשטרה.

שוטרי משטרת אשקלון הגיעו למקום במידי וביקשו מהחשוד לפתוח את הדלת, אך זה סירב ואמר לשוטרים שנמאס לו מאשתו, כי יצית את הילדים ואת עצמו ושהוא מחזיק בידיו סכין. הוא הצמיד לדלת הבית ספה כדי למנוע מהשוטרים לפרוץ לדירה.

שוטרת מבצעת מעצר על חשוד. צילום: דוברות המשטרה

שוטרת מבצעת מעצר על חשוד. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

צוות מכיבוי אש הוזעק למקום לצורך פריצת דלת הדירה, פעולה שבעטה יכול האיש לאבד את עשתונותיו ולממש את איומיו. לוחמי האש פרצו חלקית את הדלת, או אז הניף האיש סכין ואיים שיתאבד תוך שהוא מחזיק את בנו בידיו.

לאחר שהדלת נפרצה סופית השוטרים הסתערו על הגבר כשהוא מחזיק בשני ילדיו ועצרו אותו כשהילדים ללא פגע. הילדים לא נפגעו והועברו למשפחה הקרובה. החשוד, תושב אשקלון, כאמור בן 33, הועבר לחקירה במשטרת אשקלון.

במהלך החקירה אספו החוקרים ראיות כנגד החשוד בגין עבירות המיוחסות לו ובמקביל פעלו למעורבות המידית של גורמי הרווחה להמשך הטיפול במשפחה.

במהלך גביית העדות מהאישה, היא חשפה כי זו אינה הפעם הראשונה שבה הוא התנהג באלימות וכי לפני כשנה, כך מואשם הגבר, הוא שבר רהיטים בבית. ברשותו של החשוד נתפסה כמות קנאביס לשימוש עצמי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הגבר מואשם בכתב האישום בחמישה סעיפים: איומים, תקיפת בן זוג הגורמת חבלה של ממש, היזק לרכוש במזיד, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, החזקה/שימוש בסמים לצריכה עצמית ותקיפת בת זוג סתם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר