זירת הדקירות ברחוב התקווה. צילום: דוברות המשטרה
זירת הדקירות ברחוב התקווה. צילום: דוברות המשטרה

"בגלל סכסוך על בחורה": נעצרו שני חשודים בדקירת הקטין ביום שישי

במהלך קטטה בה היו מעורבים ארבעה צעירים, נדקר אחד מהם, צעיר בן 17 ואושפז בבית החולים. החשוד המרכזי בדקירה נעצר אף הוא וטען כי הקורבן תקף אותו ושבר לו את ארובת העין. לאור זאת, גם הקורבן נחקר באזהרה

פורסם בתאריך: 25.10.20 09:37

     

ביום שישי האחרון, לפנות בוקר, נדקר נער בן 17 במהלך קטטה בעיר. כוחות משטרה הוזעקו למקום והנער עצמו פונה במצב קשה לחדר הטראומה במרכז הרפואי ברזילי. לאחר שעבר סדרת צילומים ובדיקות החשש הכבד לפגיעות חודרות וקשות בגופו הוסרו ומצבו הוגדר בבית החולים בינוני.

המשטרה החלה בחקירת המקרה ואז התברר הרקע לפיו צעיר מאשקלון, בן 18 לפני גיוס, קיים מערכת יחסים עם צעירה אחרת ולאחר מכן הוא פגע בה. בן משפחתה, תושב אשדוד בן 17, פנה לצעיר מאשקלון וביקש להיפגש איתו שוב ושוב ולבסוף יחד עם חבר נוסף הם הגיעו אל מחוץ ביתו של הצעיר מאשקלון המתגורר בדרום העיר. הצעיר האשקלוני הביא איתו גם חבר, בן 22 וכך מחוץ לבית, עמדו ארבעה צעירים, שניים מאשדוד ושניים מאשקלון, כולם עולים מצרפת.

במקום התפתחה קטטה במהלכה נפצעו שניים, הצעיר בן ה-17 מאשדוד שנדקר ונפצע באופן קשה וכן תושב אשקלון בן 22 שנגרם לו שבר בארובת העין, אשר המשטרה חושדת כי הוא זה שביצע את הדקירה בעצמו.

סכין. צילום ארכיון

סכין. צילום ארכיון

זהותם של המעורבים התבררה די מהר על ידי השוטרים, אחד מהם שמתגורר בסמוך נעצר כבר ביום שישי והובא לבית המשפט כאשר במשטרה טוענים כי הרקע לקטטה האלימה הוא "בעקבות סכסוך על בחורה", מעצרו הוארך עד ליום שני. לאחר מכן, נעצר החשוד המרכזי בדקירה, הוא סיפר למשטרה כי הוא הותקף על ידי הקורבן וחברו והם שברו לו את ארובת העין. הוא נלקח לקבלת טיפול רפואי ומעצרו הוארך עד ליום שלישי.

לאור עדותו של החשוד המרכזי בדקירה כי גם הוא עצמו הותקף ולאור מצבו הרפואי שהביא לאשפוזו, הוחלט במשטרה לחקור באזהרה גם את הקורבן עצמו, אך נכון לעכשיו הוא לא נעצר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"מדובר בתגרה בה החשוד אותו אני מייצג נפצע בצורה קשה בדמות שבר בארובת העין והוא אשפז בבית החולים. מרשי הגיע לאירוע כאשר הוא עם גבס בידו ולכן אין כל סיבה או דרך בה הוא יכול לדקור מישהו

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר