ניידות המשטרה במקום
ניידות המשטרה במקום

"נאצים, אתם לא יהודים, תקבלו סרטן בראש": כתב אישום נגד תוקף השוטר בהקפות השניות באשקלון

תוך פחות משבוע הוגש כתב אישום נגד אייל נהרי תושב אשקלון בן 31. כתב האישום חושף את מה שקרה שם לפחות על פי גרסת השוטרים

פורסם בתאריך: 15.10.20 16:37

     

האירוע האלים בו התעמתו חוגגים בהקפות השניות ברחבת בית הכנסת שובה ישראל ברחוב הסוכה מגיע כעת לפתחו של בית המשפט. כזכור, במוצאי שבת האחרון, בעיצומן של חגיגת ההקפות השניות שהתקיימה למרות קריאות הרבנים שלא לקיים את האירוע בשל החשש מהפצת נגיף הקורונה הגיעו שוטרים לרחבת בית הכנסת וביקשו מעשרות האנשים שהיו במקום להפסיק את האירוע, לכבות את המוזיקה ולהתפזר מהמקום.

בקשות השוטרים לא עזרו ואחד מהם ניגש למפצל החשמל שהיה מונח במקום וניתק את החשמל, כך שהמוזיקה הופסקה. או אז החלה מהומה רבתי, השוטרים הוקפו על ידי עשרות אנשים ולדברי השוטרים החל להתלהם נגדם.

על פי כתב האישום אחד השוטרים שלף את מיכל גז הפלפל שלו והחל לבקש מהאנשים שיתרחקו ממנו שאם לא כן הוא יאלץ להשתמש בגז הפלפל. גם קריאות אלה לא עזרו והשוטר ריסס גז כלפי מעלה. השוטרים התרחקו מהמקום וביקשו סיוע שיתגברו אותם.

ההתקהלות במקום

ההתקהלות במקום

לאחר מכן שבו השוטרים למקום וביקשו שוב מהמתקהלים להתפזר ובתגובה צעקו לעברם החוגגים "נאצים, אתם לא יהודים, תקבלו סרטן בראש" ועוד…

בינתיים הגיעו ניידות נוספות למקום. השוטר ניסה לפלס דרכו לכיוון אחד השוטרים שהגיעו למקום כתגבורת. אחד מהחוגגים חצץ בגופו בין שני השוטרים ולא אפשר להם לשוחח. השוטר ביקש ממנו להזדהות אך הוא סרב. השוטר הודיע לו כי הוא מעוכב לתחנה היות ואינו מזדהה. הבחור סרב והשוטר הודיע לו כעת הי הוא 'עצור'. הבחור סרב גם למעצרו וכשהשוטרים ניסה לעצור אותו בכוח הוא ניסה לברוח אחורה כשאנשים אחרים מונעים מהשוטרים לבצע את מעצרו.

 

באותם רגעים, כך כמובן על פי כתב האישום, קפץ אייל נהרי, צעיר תושב העיר בן 31 על גבו של השוטר, נתלה עליו וחנק אותו בצווארו עד שהשוטר ונהרי נפלו יחדיו על הארץ. הבחור שהשוטרים ניסו לעצור הצליח לברוח מהמקום, גם נהרי קם מנפילתו והחל להימלט מהמקום. אז החל מרדף בו שני השוטרים רודפים אחרי נהרי עד שהצליחו לעצור אותו. הם אזקו אותו והובילו אותו לניידת המשטרה.

"במעשיו המתוארים הנאשם תקף שוטר כשהתקיפה קשורה למילוי תפקידו כחוק, וזאת בכוונה להפריע לשוטר כשהוא ממלא את תפקידו כחוק או להכשילו בכך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כתב האישום הוגש לבית משפט השלום באשקלון כשנהרי מואשם בשני סעיפי אישום: תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.

נהרי עצמו שוחרר ממעצר ושוהה כעת במעצר בתנאים מגבילים.

את תגובתו של נהרי לא היה ניתן להשיג.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר