פעילות המשטרה במהלך סגר הקורונה. צילום: דוברות המשטרה
מחסום משטרתי. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

אשקלון: נהגה תחת השפעת סמים ונתפסה במחסום קורונה

אם הם לא תופסים מפרי סגר לפחות הם הצליחו לתפוס צעירה שמלבד זה שנהגה ברכב בסיכון גם נתפסה כשברשותה כמות סם גדולה שלא לצריכה עצמית

פורסם בתאריך: 12.10.20 16:58

     

מחסומי המשטרה הפרוסים ביציאות מכל הערים בישראל נועדו כדי לאכוף את הסגר ולמנוע מאנשים להתרחק מביתם שלא לצורך חיוני. על התפקוד שלהם ישמעו דעות וביקורות מכאן ומכאן אך לפחות אתמול בלילה הצליחו השוטרים המוצבים ביציאה מאשקלון לתפוס נהגת צעירה שנהגה תחת השפעת סמים.

השוטרים אמנם יושבים רוב הזמן במחסום מבלי לבדוק את המכוניות החולפות אבל לרוע מזלה של הנהגת האשקלונית היא הגיעה למחסום דווקא כשהשוטרים עומדים ובוחנים רכב רכב. עם הגיעה למחסום, עורר רכבה את חשדם של השוטרים ואלה הורו לה לעצור ולספר להם לאן פניה מועדות.

במהלך השיחה הקצרה עם הנהגת, תושבת אשקלון בשנות ה-20 לחייה, עלה חשדם של השוטרים שהיא נמצאת תחת השפעת סמים ומלבד הסיכון לה ולמשתמשי הדרך בנהיגה במצב מסוכן זה, יתכן שבנוסף באוטו יגלו כמות מה של סמים.

בחיפוש שערכו השוטרים ברכב נתפס 227 גרם, כמעט רבע קילו, מריחואנה. הנהגת עצמה נשלחה לבדיקת הימצאות סמים בגופה של הנהגת והתקבלה אינדיקציה חיובית לסמים.

כמעט רבע קילו גראס. מריחואנה שלא לצריכה עצמית. צילום: דוברות המשטרה

כמעט רבע קילו גראס. מריחואנה שלא לצריכה עצמית. צילום: דוברות המשטרה

הצעירה נעצרה והועברה לחקירה במשטרת אשקלון בגין החזקת סם שלא לצריכה עצמית ונהיגה תחת השפעת סמים.

הטיפול בה נמשך.

"אנו פועלים כל העת במטרה לאתר נהגים פורעי חוק, המסכנים בנהיגתם את משתמשי הדרך. נמשיך לפעול בנחישות לתפיסת עברייני התנועה והרחקתם מהכביש" נמסר היום מהמשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר