נקע בקרסול. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ INGIMAGE

בילוי לא נעים: הפיצוי לנקע בקרסול – 85 אלף שקלים

זה היה נראה בסך הכל עוד נקע שכמותו רבים מאיתנו כבר חשו בעבר, אבל תושבת אשקלון ידעה גם לפנות לעורך דין שגם מהמקרה הזה יממש את זכויותיה לפיצויים כחוק. וזה השתלם

פורסם בתאריך: 1.10.20 16:49

     

פעמים רבות פציעה במרחב הציבורי היא תוצאה של שבריר שניה של חוסר תשומת לב, אחרים יגידו אף חוסר מזל. זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו וכך גם קרה לצעירה כבת 30 תושבת אשקלון.

לפני כשנתיים וחצי במהלך בילוי משפחתי בדשא של הגן הלאומי, היא לא הבחינה בבור קטן בדשא שנבע עקב הפרשי גבהים ואשר היה נסתר בשל הדשא או הצמחייה הגבוהה שכיסתה אותו, והכניסה את רגלה אליו. לרוע המזל, היא חשה בכאב בקרסול איבדה את שווי משקלה ונפלה ארצה. למקום הגיע במהירות חובש הגן הלאומי, שהעניק לה טיפול ראשוני, חבש אותה והפנה אותה  להמשך קבלת טיפול רפואי.

הפארק הלאומי. צילום: גלעד חזון

הפארק הלאומי. צילום: גלעד חזון

לכאורה נראה כי מדובר בנקע תמים שבעוד כמה ימים יעבור. במסגרת הטיפול הרפואי היא נבדקה על ידי אורטופד שנתן לה משככי כאבים. מספר ימים לאחר מכן כשהכאבים לא חלפו היא הופנתה לבדיקת אולטרסאונד, שם התברר כי היא סובלת מנקע בקרסול כתוצאה מאותה מכה. בנוסף היא נעדרה מעבודתה 13 ימים בעקבות הפגיעה, ואף הופנה לסדרת טיפולי פיזיותרפיה.

 

לאחר המקרה היא פנתה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן קריסי – בבקשה כי ייצג אותה.

עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ

עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ

עו"ד כהן פנה במכתב לרשות הטבע והגנים בבקשת פיצוי בעקבות המקרה. במסגרת הדרישה טען כי "מעשיה ו/או מחדליה של המבוטחת (הנהלת הפארק הלאומי), עולים כדי רשלנות … ובין היתר לא דאגה לקיים דרך תקינה ו/או בלתי משובשת ו/או ללא מכשולים או ללא בורות חשופים…כן, לא דאגה כי עובדים מטעמה יאטמו את המפגע הבטיחותי בכלל ואת הבור בפרט… לא דאגה לגדר את הבור… לא דאגה להזהיר הולכי רגל בדבר המפגע שבמקום".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הנהלת הגן הלאומי נדרשה לפצות את הצעירה בגין הוצאותיה הרפואיות, הוצאות נסיעה, כאב וסבל והוצאות עתידיות שידרשו בגין הפגיעה.

לאחר המפגע הצדדים לא הגיעו לניהול משפט והגיעו להסכם פשרה שקבע כי הצעירה תקבל 85 אלף שקלים מהנהלת הגן הלאומי בגין המקרה ונזקי הגוף שנגרמו לה בעטיו וכי לא תהיה לה כל תביעה נגד הנהלת הגן הלאומי על מקרה זה בעתיד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר