פארק אגמים. צילום: אלירם משה
פארק אגמים. צילום: אלירם משה

לאור יום: תושב אשקלון מואשם כי היכה קשישה במהלך שוד ושָבַר את רגלה

ארטיום פרידמן מואשם כי ניסה לשדוד קשישה שעשתה הליכה עם חברתה בפארק אגמים. היא נאבקה עמו, אך הוא שבר את רגלה ונמלט מהמקום. חוץ מזה הוא גם מואשם באירוע נוסף כעשר דקות קודם לכן בשכונת שמשון שגם ממנו נמלט מבלי שהצליח לבצע את זממו

פורסם בתאריך: 24.9.20 15:26

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית משפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד ארטיום פרידמן, תושב אשקלון בן 35, אשר בשעת הבוקר בפארק הציבורי בשכונת אגמים באשקלון ניסה לשדוד תיק מאישה מבוגרת בת 74, תוך שימוש באלימות קשה כלפיה, וגרם לה חבלה.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אדוה וייצגן לוי, ביום שבת, 12.8.20 סמוך לשעה 7:00 בבוקר, הבחין פרידמן, בעודו שוכב על מדשאות הפארק בשתי נשים מבוגרות שעושות הליכה. הוא קם והתיישב על ספסל סמוך. לאחר שעברו לידו הוא החל ללכת אחרי השתיים, נצמד אליהן מאחור, אחז בתיק שהיה תלוי על כתפה של אחת מהן והחל למשוך אותו בכוח בכוונה לגנוב אותו. הזקנה ניסתה למנוע מפרידמן לשדוד את התיק, אחזה בו בשתי ידיה מתחת לבית השחי, אך פרידמן לא הרפה, נאבק בה, דחף אותה בעוצמה עד שנפלה ארצה על בטנה.

גם כאשר האישה הזקנה הייתה שרועה על הקרקע וחברתה בת ה-80 ניסתה להדוף את פרידמן באמצעות מקל ההליכה שלה, הוא המשיך להיאבק בה.

כעולה מכתב האישום, הזקנה החלה לצעוק לעזרה, אנשים שהיו בפארק התקרבו למקום, פרידמן ראה אותם וברח מהמקום, כשהוא מותיר את הזקנה חבולה, בוכייה ונאנקת מכאבים. היא הובהלה באמבולנס לבית החולים "ברזילי", שם אובחן שבר במפרק הירך. לאחר שנותחה ונחה מפציעותיה היא הועברה מוסד שיקומי "בית הדר" באשדוד שם היא עדיין נמצאת ומשתקמת מהאירוע הקשה שחוותה.

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

כתב האישום מייחס לפרידמן ביצוע עבירות של ניסיון שוד בנסיבות מחמירות, חבלה חמורה וחבלה במזיד.

במשטרה הצליחו לקשור בין ניסיון השוד לאירוע נוסף שארע כמה מאות מטרים משם ועשר דקות מוקדם יותר כאשר פרידמן, לכאורה כמובן, הגיע לרחוב יאנוש קורצ'אק ושם ניסה לפרוץ לרכב מסוג טויוטה שחנה במקום. פרידמן מואשם בכך שהחל לזרוק אבן על חלונות הרכב בכדי לשבור אותם אלא שבעל הרכב התעורר לשמע הרעש הלא רגיל, ראה את הנעשה מהחלון ביתו והחל לצעוק. למשמע הצעקות פרידמן נמלט מהמקום ולאחר 10 דקות, הבחין בשתי הזקנות צועדות בפארק וניסה לשדוד את אחת מהן.

הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר