סניף הדואר בקניון לב אשקלון. צילום ארכיון: אלירם משה

אישום: שדד זקן לאחר שהבחין בו מושך כסף בדואר

לאחר שיצא מהבנק הוא עקב אחריו, התנפל עליו במכות ולאחר שהצליח להוציא את הארנק מהכיסו נמלט מהמקום כשהזקן המבוהל שותת דם וכשהוא משאיר אחריו פרט שהביא להפללתו

פורסם בתאריך: 24.8.20 15:11

     

לבית משפט המחוזי בבאר שבע הוגש השבוע כתב אישום נגד זבלו חודיינטוב, גבר תושב אשקלון בן 39 אשר על פיו שדד לפני שבועיים זקן בן 60 תושב העיר דקות לאחר שמשך כסף מבנק הדואר בקניון לב.

האיש הגיע סמוך לשעה 9:00 בבור לבנק הדואר בקניון. כשהגיע תורו, משך סכום נכבד של כסף. באותם רגעים עמדו בפתח בנק הדואר שלושה גברים וצפו בזקן מושך את הכסף.

לאחר מכן יצא הזקן מהסניף, הכניס את ארנקו לכיס מכנסיו ויצא מהקניון בדרכו לביתו שבאחד הבניינים הסמוכים.

הארנק בכיס. אילוסטרציה: אלירם משה

הארנק בכיס. אילוסטרציה: אלירם משה

אחד מהגברים עקב אחריו ובעודו צועד בין הבניינים. לאחר שהצליח להתקרב אליו היכה אותו שתי מכות גרוף בפניו, הזקן איבד את שיווי משקלו וניסה למנוע את נפילתו כשאחז בתיק שנשא התוקף על גופו. בעבות כך נפלו השניים כשהזקן למטה והתוקף עליו וממשיך להכות אתו בפניו. תוך כדי הוא הצליח להוציא את הארנק מכיס המכנסיים של הזקן, לקח את המשקפיים שלו הזקן ונמלט מהמקום.

מכר של הזקן הגיע במקרה למקום וראה אותו שותת דם. לאחר שסיפר לו מה קרה הוא הזעיק את המשטרה והתקשר למד"א. האיש שנחבל בפניו פונה לקבלת טיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

נתפס לאחר מרדף. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

בסרטוני האבטחה של הדואר הצליחו החוקרים לראות את שלושת הגברים מסתודדים בפתח הבנק ובמצלמות האבטחה של הקניון את הזקן יוצא ואת התוקף עוקב אחריו.

מסתבר שתוך כדי מעשה החודיינטוב התבלבל במשקפיים ונמלט על המשקפיים של הזקן במקום עם משקפיו שלו, אותם הותיר בזירת השוד.

 

לאחר חקירה נעצר חודיינטוב ובתחילה הכחיש. לאחר שהחוקרים הציגו לו את סרטוני האבטחה החל לקשור את עצמו לאירוע. הוא אישר שהמשקפיים שנמצאו בזירה הם שלו וכי הבגדים שנמצאו בדירתו הם בגדיו שאיתם היה באירוע, אבל טען שחברו הוא זה ששדד והוא רק היה איתו ובכלל הכוונה של השלושה היתה להתחלק בכסף.

מאחור יותר הודה כי הוא זה שביצע את השוד בעצמו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




השבוע עם תום ימי המעצר שהוארכו מעת לעת ועם הגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו וטענה כי שחרורו עלול להיות מסוכן. "קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את ביטחון הציבור. חשש זה נלמד מהעובדה כי המשיב הבחין במתלונן יליד 1960 נכנס לסניף הדואר וכאשר יצא המתלונן מהסניף עם הארנק בידו, גמלה בליבו ההחלטה לשדוד אותו. עקב כך, עקב אחר המתלונן, ובטבורה של העיר תקף אותו ושדד את ארנקו בעודו מוטל על המדרכה האדמה מדמם וחבול" הסבירה עו"ד הילה דרימר יאיר, סגנית בכירה בפרקליטות מחוז דרום את החשש למסוכנותו של חודיינטוב אם ישוחרר.

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

עוד ציינה דרימר יאיר כי מסוכנתו של חודיינטוב מתגברת נוכח עברו הפלילי העשיר בעבירות סמים, רכוש, אלימות והפרת הוראה חוקית, בגינם אף ריצה עונשי מאסר בפועל.

כתב האישום הוגש כאמור ובקרוב יתקיים דיון ההקראה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר