קטטה בבריכה באילת בשנה שעברה. למצולמים אין קשר לכתבה
קטטה בבריכה באילת בשנה שעברה. למצולמים אין קשר לכתבה

"זורקים כיסאות": נעצרו שני אחים בחשד שתקפו מצילים בבריכה

האחים, בן ואיב דוידוביץ', תושבי היישוב בת הדר שליד אשקלון חשודים שתקפו מצילים בבריכה במלון מגי'ק פלאס באילת, כאשר במהלך התקיפה גם נפגע תינוק שהעגלה שלו התהפכה. כמו כן חשודים שתקפו שוטרים שהגיעו לעצור אותם. עורכת הדין שלהם טוענת כי דווקא הם אלה שהותקפו על ידי המצילים ועל ידי השוטרים

פורסם בתאריך: 9.8.20 20:33

     

שוב אירוע אלימות במהלך נופש באילת, הפעם החשודים הם האחים בן (28) ואיב (24) דוידוביץ' מהיישוב בת הדר שליד אשקלון. השניים, אשר מוכרים למשטרה, חשודים כי תקפו והיכו מצילים בבריכה של מלון מגי'ק פלאס באילת. התמונות של כיסאות פלסטיק מתעופפים באוויר שבו וחזרו על עצמם, כאשר בין הנפגעים גם תינוק שהעגלה שלו התהפכה.

האירוע התרחש אתמול, ביום שבת בצהריים ולאחר שהשניים נעצרו ונחקרו הם הובאו היום להארכת מעצרם בבית משפט השלום באילת. "במסגרת האירוע האלים החשודים תקפו את המצילים, הגדילו לעשות והגיעו עד סוכת המציל כדי לתקוף אותם", כך מסר נציג המשטרה, רס"ב משה ניסים, "הגיעו שוטרים למקום, מה שלא מנע מהחשודים להתנגד למעצרם, לקלל, לאיים".

מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

עו"ד שני דרי שייצגה את השניים אמרה בדיון כי "החשוד איב מוסר שהמציל קילל אותו וכתגובה הוא פנה אליו כשהוא הולך לסוכת המציל ושואל אותו למה אתה מקלל אותי בערבית", כמו כן טענה כי איב נחבל בפניו ושאלה אם לשוטרים היו מצלמות גוף שתיעדו את תקיפתם.

נציג המשטרה השיב כי היו מצלמות, אך חלקן גם נתלשו תוך כדי המאבק. "מדובר באירוע חמור מאוד", פירט רס"ב ניסים והסביר כי תקיפת מצילים בזמן עבודתם היא חמורה יותר מאחר ומדובר במי שאחראים על ביטחונם של המתרחצים, "מה היה קורה אם בזמן הזה ילד היה טובע? שוב אנו נתקלים בתופעה המכוערת של חשודים שזורקים כיסאות… מה היה חטאו של המציל? שהוא עשה את העבודה שלו והעיר להם הערות שלא מצאו חן בעיניהם, רצו עד סוכת המציל כדי להרביץ לו מכות. כשהגיעו שוטרים החשודים גם את השוטרים הפכו לקורבנות, הכו, השתוללו, קיללו ואיימו.. לא מדובר בחשודים שזו פעם ראשונה שהם מגיעים לבית המשפט או תחנת המשטרה, שניהם בעלי עבר פלילי, שניהם עם הרשעות באלימות מהתקופה האחרונה… אנו במשטרה רואים בחומרה רבה את האירוע הזה, את ההשתלחות, את הרמה הקיצונית של האלימות".

קטטה באילת בשנת 2016. למצולמים אין קשר לכתבה

קטטה באילת בשנת 2016. למצולמים אין קשר לכתבה

מנגד הסנגורית של השניים אמר כי המציל קילל את איב שניגש אליו ושאל אותו מדוע הוא מקלל אותו בצורה הזו, אך לדבריה המציל המשיך לקלל וכך התפתח דין ודברים ביניהם. "ממה שנאמר לי מפי החשודים בשלב זה המציל הוא זה שהתקרב אל איב בצורה מאיימת, נוצרה המולה סביבם, את איב דוחפים מהמקום ובן מקבל אגרופים לראשו מהמציל הנוסף, לא מהמציל שקילל… יתרה מכך, כאשר השוטרים מגיעים למקום החשודים מוצאים על ידם בלי בגדים, בלי נעליים, נגררים לכיוון הניידות כאשר בן כלל לא התנגד למעצר והושיט את ידיו לאזוק אותו, ולגבי איב נוצר דין ודברים מכוון שהשוטרים כיוונו טייזר לבטנה ההרה של אשתו… היא לא הגיעה לתחנת המשטרה להגיש תלונה אתמול מאחר והרגישה לא טוב ופונתה על ידי בני משפחתה לביתה, היא מקבלת טיפול רפואי בבית החולים והיא לא נמצאת כאן כדי להעיד על הדברים".

השופט מרדכי (מוטי) לוי עיין בחומרי החקירה וקבע "מצאתי קיומו של חשד סביר לפיו החשודים עברו את העבירות המיוחסות להם בבקשה. התרשמתי כי מתקיימות כנגד החשודים עילות מעצר בדמות יסוד סביר לחשש כי שחרורם יכול ויביא לשיבוש הליכי חקירה ולסיכון ביטחונו של אדם או ביטחונו של הציבור" והורה על הארכת מעצרם עד ליום שלישי.

בעקבות זאת הוגש ערעור לבית המשפט המחוזי בבאר שבע ושם טענה עו"ד דרי כי נציג המשטרה הגיע לדיון כשהוא לא מוכן, כמו כן טענה כי בית המשפט התעלם מכך שהמצילים הם אלה שהתחילו את הקטטה וכן התעלם מכך שכוון אקדח טייזר לעבר אשתו של אחד החשודים והסבירה כי ניתן לשחרר אותם למעצר בית בביתם שבבת הדר. עדיין לא נקבע דיון בערר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר