אופנוע של משטרת התנועה. צילום: דוברות המשטרה

כתב האישום חושף: כך ניסה בכיר בארגון הפשיעה להימלט מהמשטרה

השוטרים הבחינו בו רוכב ללא קסדה וללא לוחית זיהוי וניסו לעוצרו. הוא החל להימלט, כשבתיקו אקדח טעון והסתתר באחד הבניינים בשכונת אפרידר. אז איך באמת הצליחו למצוא אותו?

פורסם בתאריך: 4.6.20 16:38

     

לאחרונה נחשפים תושבי ישראל לאירועי רצח מחרידים ברחובה של עיר, כשרוכב אופנוע שולף אקדח ויורה בבן אדם אחר. לרוב מדובר בחיסולי חשבונות בעולם התחתון, דבר שמערער את תפקודה של המשטרה ואת שמירתה על הסדר והביטחון ברחובות.

אבל לעתים המשטרה מצליחה למנוע מבעוד מועד את התרחשותם של אירועים מעין אלה, לעתים אפילו במקרה. פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד רזיאל רווח (28) ממושב חלץ, אשר הסתובב באשקלון, כאשר הוא נושא ומוביל אקדח טעון עם משתיק קול וסכין.

רווח, נחשב בכיר בארגון הפשיעה של בני שלמה ובעבר היה מזוהה עם ארגונו של שלום דומרני.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות הילה דרימר יאיר, לפני שבועיים, רכב רווח על אופנוע שטח מדגם KTM באשקלון שהוא ללא לוחית זיהוי. רווח נשא עמו תיק צד שהכיל אקדח שבתוכו מחסנית עם שישה כדורים, כאשר כדור אחד בקנה האקדח.

האקדח שנתפס בתיק. צילום: דוברות המשטרה

באותה העת, התקיים מבצע תנועה נגד רוכבי טרקטורונים ורכבי שטח בסביבות חופי הים. לרוע מזלו של רווח גם יחידת האופנוענים של מרחב נגב השתתפה במבצע. השוטרים הבחינו ברוכב האופנוע שרוכב ללא קסדה על ראשו וללא לוחית הזיהוי ובקשו ממנו לעצור. זה קרה סמוך למלון הרלינגטון. במקום להישמע להוראותם הוא החל להימלט כשהוא עולה עם אופנוע השטח על הכיכר ונוסע במהירות לכיוון רחוב בר כוכבא.

במעלה רחוב בר כוכבא רווח ירד מהאופנוע והחל להימלט רגלית עם התיק בידיו. במקרים כאלה מנסים הנמלטים למצוא מקום מחבוא בזמן הקצר ביותר ולהיעלם לשוטרים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


הוא בחר להיכנס לבניין מגורים סמוך וקיווה שהשוטרים לא ימצאו אותו. לרוע מזלו אחד מדיירי הבניין ישב באותם רגעים מול מסכי מצלמות האבטחה שבכניסה לבניין וחשב שהוא רואה אדם שבא לגנוב לו עציצים מפתח הבניין. הדייר התקשר למוקד 100 של המשטרה וסיפר לשוטרים במוקד מה הוא רואה. בתוך רגעים הגיעו השוטרים לבניין ועצרו את רווח.

הכניסה לבניין שבו הסתתר. צילום: אלירם משה

"המשיב נתפס כשבין הרגליו תיק צד שחור שהכיל אקדח מסוג 'ברטה' ובתוכו מחסנית המתאימה לאקדח ובה שישה כדורי 9 מ"מ, כדור בקנה ועל קנה האקדח הורכב מתאם כהכנה למשתיק קול. בנוסף על גופו של המשיב נתפסה סכין מתקפלת" ציינה עו"ד דרימר בבקשתה לעצרו עד תום ההליכים.

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

כתב האישום מייחס לרווח ביצוע עבירות של נשיאה או הובלה של נשק בלא רשות, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

הפרקליטות הגישה בקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר