עצור. צילום: דוברות המשטרה
עצור. צילום: דוברות המשטרה

נעצר תושב אשקלון שאיים בפייסבוק לזרוק רימון על גרושתו

האיש אף איים לפגוע במי שיצור קשר עם אשתו לשעבר ולהגנתו הסביר כי פעל כך כדי להזהיר גברים אחרים, זאת מאחר ועל פי ההלכה הם אינם גרושים ומבחינתו הם עדיין נשואים. בדיון להארכת מעצרו הוא כבר בכה

פורסם בתאריך: 3.6.20 11:27

     

לבית משפט השלום באשקלון הובא גבר תושב אשקלון בן 38 לאחר שנעצר בחשד שפרסם פוסטים ובהם איומים לחייה של גרושתו.

הגרושה התלוננה במשטרה ומסרה לחוקרים לפחות שני פוסטים מהשבועיים האחרונים בהם הגרוש פרסם לצד האיומים את תמונתה של מי שחיה איתו שנים רבות ואף ילדה את ילדיו.

במשטרה דיווחו כי האיש איים כי יפגע בגרושתו, יזרוק עליה רימון ויפגע באנשים אחרים שיקיימו איתה קשר. בחקירתו במשטרה הוא הסביר כי בסך הכל ניסה למנוע מגברים אחרים ליצור איתה קשר מאחר ועל פי ההלכה הם לא נחשבים גרושים ולדעתו הם נחשבים עדיין נשואים.

את האיומים הקשים על חייה, גילתה האישה לאחר שמכרים שלה, שהם חברים משותפים שלו ברשתות החברתיות, ראו את פרסומיו ועדכנו אותה.

גילתה את האיומים ברשת החברתית מחברים משותפים. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

אלא שלא דיי בכך. מסתבר שלאחר שנחשפה לאיומים בפוסטים, היא התקשרה אליו כדי לבקש ממנו שיסיר אותם ובמהלך השיחה שהוקלטה ונמסרה לחוקרים המשיך הגרוש לאיים על חייה.

לאחר התלונה החלה המשטרה לנסות לאתרו ובמשך כמה ימים הבינה כי האיש מתחמק מידיה. לאחר שאותר ונעצר, נלקח לחקירה שבמהלכה תחילה התחמק מלהודות בחשדות נגדו, אך לאחר מכן קשר את עצמו לפוסטים.

קנאותו של האיש לגרושתו והאיומים על מי שיקיים איתה קשר מעוררים חלחלה נוספת שכן האיש אמר בבית המשפט כי יש לו בת זוג והוא אפילו עומד להתחתן איתה. "אני עומד להתחתן תשחררי אותי, אני לא רוצה להישאר פה", אמר לשופטת בתחילת הדיון להארכת מעצרו. בהארכת המעצר השנייה שלו, בת הזוג אף נכחה בדיון

סנגורו של הגרוש ניסה להמעיט מחומרתם של האיומים ואף הטיל את חלק מהאשמה על האישה. "השאלה האם באמת יש שם אמירות כ"כ קשות או שמדובר באיזה פריקה של כעס ותסכול, הוא ציין בפני כי התקשרה אליו ממספר חסום והחלה לאיים עליו יחד עם אנשים אחרים וככל הנראה כתב את מה שכתב בתגובה לאיומים מצידה", אמר הסנגור בדיון בבקשה להארכת מעצרו של החשוד והוסיף: "הדברים שנאמרו מן הסתם לא היה לו כוונה לבצעם. כרגע בזוגיות אחרת ואין לו רצון ממשי לפגוע, גם אם אמירות מדובר באמירות מהפה כלפי חוץ ובעקבות אמירות מצידה של המתלוננת".

השופטת נועה חקלאי עיינה בחומר החקירה החסוי שהגישה לה המשטרה וכתבה "קיים יסוד סביר לחשד כנגד המשיב לביצוע העבירות המיוחסות בבקשה", ומעצרו הוארך פעמיים, כל פעם ביום אחד בלבד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ממשטרת מרחב לכיש נמסר היום כי "התיק נמצא עדיין בשלבי חקירה. כשיסתיימו ההליכים התיק יועבר לעיון תביעות וההחלטה תתקבל בסיום ההליך".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר