האקדח שנתפס בתיק. צילום: דוברות המשטרה

אשקלון: בכיר בארגון פשיעה נעצר עם אקדח וסכין

בכיר בארגון הפשיעה של בני שלמה, נעצר באשקלון כשעל גופו סכין ובקרבת מקום נמצא אקדח. הוא עורר את חשד השוטרים לאחר שרכב על אופנוע ללא לוחית זיהוי

פורסם בתאריך: 24.5.20 11:28

     

משטרת ישראל הצליחה בשבועות האחרונים לעצור כמה וכמה צעירים ובכליהם אקדחים שהחזיקו ללא רישיון, בדרך כלל מדובר באקדחים גנובים שהימצאותם בידי אנשים שלא הורשו לשאת אותם מסוכנת.

גם בסוף השבוע האחרון הצליחה המשטרה לשים את ידה על צעיר שנשא נשק חם וקר. זה קרה במהלך פעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל ביום שישי האחרון באשקלון. השוטרים הבחינו באופנוע שטח ללא לוחיות זיהוי נוסע במהירות. שוטר, אשר היה רכוב על אופנוע משטרתי, נסע אחרי החשוד, הפעיל מערכת כריזה ודרש ממנו לעצור. בשלב מסוים נטש החשוד את האופנוע ברחוב ונמלט מהמקום.

ראש ארגון הפשיעה, בני שלמה

שוטרי משטרת ישראל החלו במידי בסריקות נרחבות אחרי החשוד ותוך דקות ספורות איתרו אותו מסתתר מאחרי הקיר בחדר מדרגות בבניין מגורים.

החשוד שנעצר, בכיר בארגון הפשיעה של בני שלמה, אשר בעבר היה מזוהה עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני, הודה בפני השוטרים כי הוא מחזיק סכין בכליו. אלא שבחיפוש בסביבתו נמצא גם תיק ובתוכו אקדח, אך הוא הכחיש כל קשר אליו.

הסכין שנתפסה בכליו של הצעיר. צילום: דוברות המשטרה

החשוד נעצר ונלקח לחקירה במשטרת מרחב לכיש. מדובר בתושב אשקלון, בן 28.

הוא הובא לבית משפט השלום באשקלון שם טען שב כי האקדח לא שייך שלו, "התיק שהם טוענים, היה מוסלק ואני לא אמור לראות אותו. למה לא צילמו? היו רואים שאני צודק", אמר החשוד.

השופט עידו כפכפי עיין בחומר החקירה וכתב כי יש הרבה מעבר לחשד סביר כי חשוד החזיק את התיק עם האקדח בתוכו. "אין זה השלב לפרט את טיב הראיות המצביעות על הקשר בין המשיב לתיק ולאקדח, אולם נחה דעתי כי מדובר בראיות ממשיות ומוחשיות, אשר מקימות חשד מבוסס מעבר לחשד סביר. על כן, עולה מסוכנות רבה מהחזקת נשק באופן בו נתפס אותו נשק וביחד עם עברו הפלילי של המשיב די בכך כדי להאריך את מעצרו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעצרו של החשוד הוארך עד ליום רביעי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר