הרכב עם הפתק בכניסה לבית הספר. צילום: טל ישועה

"הראש שלך יהיה אצלי": איום ברצח בכניסה לבית הספר

בהלה בכניסה לבית הספר נוף ים ב' בשכונת ברנע באשקלון. מכונית חסמה את הגישה לבית הספר ועליה פתק ובו איום ברצח. בתוך הרכב עצמו היו שטרות רבים של כסף מזומן. למקום הוזעקו חבלני משטרה, בדיוק בזמן ההגעה של התלמידים שנבהלו. "זה מטורף שמשהו יכול לקרות ליד הילדים שלנו" אמרה אחת האמהות

פורסם בתאריך: 20.5.20 10:30

     

מיליוני הורים שבו לשלוח את ילדיהם בימים האחרונים למוסדות החינוך. במהלך שנת הלימודים בתי הספר והגנים נחשבים למקום הכי בטוח לילדים, אלא שמסתבר כי לא תמיד זה כך. הורים שהביאו את ילדיהם הבוקר לבית הספר נוף ים ב' באשקלון גילו מכונית יוקרתית חונה בדיוק על השביל שהוקם כדי לאפשר לילדיהם לצעוד מעמדת ההורדה לשער בית הספר.

הרכב על השביל המוביל לשער בית הספר. צילום: טל ישועה

במבט ראשון נראה כי ראוי שלנהג הלא מתחשב יירשם דו"ח על חניה על המדרכה, אלא שכשההורים התקרבו לרכב הם שמו לב לפתק שהונח ככל הנראה בשעות החשיכה על הרכב ונחרדו לגלות בו אזהרה ואפילו איום על חייו של בעל הרכב.

תושבי אשקלון זוכרים כבר כמה וכמה מקרים בשנים האחרונות בהם מולכדו כלי רכב ברחבי העיר וכאלה שהמטען שהוצמד אליהם התפוצץ ואפילו בני אדם שקיפחו את חייבם באירועים אלה. "הראש שלך יהיה אצלי" נכתב בפתק.

"הייתי עם צמרמורת. בקושי הצלחתי להגיע הביתה. זה מטורף שמשהו יכול לקרות ליד הילדים שלנו" אמרה הבוקר לכאן דרום טל ישועה, שבנה לומד בכיתה א' בבית הספר "מנהל בית הספר עמד ליד האוטו עם המשטרה והסיט את הילדים שילכו מסביב. הילדים עוברים ליד האוטו. אני הרגשתי שאני כבר לא יכולה לשאת את כל מה שקורה פה".

חבלני המשטרה בודקים את הרכב

המשטרה כאמור הוזעקה למקום והחלה לבדוק את הרכב. וכמו שתיארה האם, המנהל הרחיק את התלמידים שבכל רגע הגיעו מהעמדה בו ירדו מרכב הוריהם.

"הבאתי את הילד לבית הספר ומהכביש הראשי, אני רואה בחניה פנימית שוטרים, התקרבתי וחשבתי שאולי פרצו לבית הספר אולי גנבו מחשבים. ואז ראיתי את המנהל מתקרב לרכב שיש עליו פתק חשבתי אולי הרכב חנה במקום אסור, אבל כשראיתי שוטרים מתכופפים מתחת לרכב הבנתי שזה חמור יותר והמנהל אמר תלכו מסביב" סיפרה הבוקר אמם אחרת והוסיפה "ראיתי שם פתק "הראש שלך יהיה אצלי" ועל הדש-בורד של האוטו יש ערימה של כסף קשורה בגומייה. ואז הגיעו עוד ניידות וחסמו שם".

הרכב עם הפתק בכניסה לבית הספר. צילום: טל ישועה

גם הילדים עצמם שמו לב להתרחשות הלא רגילה סמוך לשער בית הספר. "הבן שאל אותי מה זה ואמרתי לו שכתוב אסור לחנות, אז הוא שאל אותי למה יש פה שוטרים. הילדים התחילו לשאול שאלות ואמרו להם להתרחק זה מסוכן, הם הבינו שמשהו לא בסדר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לאחר האירוע, שלח מנהל בית הספר, דוד דואני הודעה להורים בזו הלשון: "הבוקר היה אירוע חריג בו חנה רכב בשביל הולכי הרגל המוביל לבית הספר. צוות בית הספר עדכן את משטרת ישראל והיא טיפלה בנושא. בשום שלב לא נשקפה סכנה לילדי בית הספר".

ממשטרת ישראל נמסר כי "ייפתח תיק חקירה וייבדק הכל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר