דיון בדלתיים סגורות
דיון בדלתיים סגורות

אשקלון: הוארך מעצר ההורים החשודים בהתעללות בתינוק

חקירתם של ההורים עדיין נמשכת ובית המשפט לא קיבל את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם של הזוג בשמונה ימים והאריכו בשלושה ימים לאם ובארבעה ימים לאב, "ישנם סימני שאלה זועקים לגבי התיק", אמר סנגורו של האב

פורסם בתאריך: 3.5.20 15:04

     

בשבוע שעבר נעצרו זוג הורים מאשקלון, בשנות העשרים לחייהם, בחשד להתעללות בבנם, תינוק בן חמישה ימים. הם הכחישו את המעשים בחקירתם וביום שישי הורה בית המשפט להותיר אותם במעצר עד היום.

לפני זמן קצר הסתיים דיון נוסף בבקשת המשטרה להאריך על מעצרם לתקופה נוספת.

על פי החשד, לתינוק נגרמו חבלות בגופו כמו גם חבלה בראשו שגרמה לדימום במוח שהתגלה בבדיקת סי.טי בבית החולים ברזילי, לאור הממצא הועבר התינוק לטיפול בבית החולים סורוקה שבבאר שבע ודיווח הועבר למשטרת אשקלון שהחלה לחקור את המקרה.

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

ההורים שניהם נושאים בעבר פלילי בעבירות אלימות: האם הורשעה בעבירת אלימות בשנת 2013 והאב הורשע בעבירת אלימות במשפחה לפני שלוש שנים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כאמור, לפני שעה קלה הסתיים דיון נוסף שהתקיים גם הוא בדלתיים סגורות. השופטת סבין כהן החליטה להאריך את מעצרם של ההורים בשלושה ימים בלבד.

עו"ד מיכאל בוסקילה שמייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית: "האב ממשיך לשתף פעולה ולהכחיש את החשדות. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים לחקור בהקדם את טענותיו. בית המשפט ציין בהחלטתו כי ישנם סימני שאלה זועקים לגבי התיק. לאור זאת דחה את בקשת המשטרה להאריך את המעצר ב-8 ימים והחליט להאריך את המעצר רק עד יום רביעי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר