אחד הכלבים שהורעל למוות. צילום: באדיבות דוברות העירייה

המשטרה חוקרת: מי מרעיל למוות כלבים בשכונת ברנע?

כלבים רבים מתו בשבועות האחרונים בשכונת ברנע כתוצאה מהרעלות. תלונה הוגשה במשטרה. בעלת כלב שהורעל למוות: "לא אנוח עד שאקבל צדק"

פורסם בתאריך: 4.3.20 14:54

     

בימים האחרונים התקבלו בעירייה דיווחים על כמות חריגה של כלבים שנמצאו מתים בחצרות בתים ברחובות צבי סגל וגדעון בן יואש בשכונת ברנע. בעירייה הבינו שלא מדובר בצירוף מקרים איום אלא בהרעלה זדונית ואכזרית של בעלי חיים תמימים ובגרימת צער רב לבעליהם. הרעלת בעלי חיים ללא היתר ממשרד החקלאות נחשבת עבירה על חוק צער בעלי חיים.

בעקבות כך הוגשה הבוקר תלונה במשטרת אשקלון בחשד להרעלה. בהמשך התברר כי הרעלות הכלבים נעשו גם באזורים אחרים של העיר.

"התינוק היפה שלנו נלקח מאיתנו באכזריות שאין לתאר, ואנחנו רוצים לקבל תשובות" כתבה בפייסבוק עמית שמלה המתגוררת ברחוב אבשלום בברנע והוסיפה "זאוס הפגין את כל התסמינים של הרעלה, ותוך 10 דק מת לי בידיים. הוא לא היה כלב חולה, הוא לא היה כלב מבוגר, הוא פשוט יצא לחמש דקות מחוץ לבית ושעה אחרי מת… הכי חשוב, כל מי שגר באזור ברנע תשמרו כמו מטורפים על הכלבים שלכם, אין לדעת מתי הפסיכופת שמרעיל אותם יחליט לתקוף שוב. בנוגע אליי, אני לא אנוח עד שאקבל צדק לתינוק שלי, שלא עשה דבר רע מעולם לאף אחד".

התינוק היפה שלנו נלקח מאיתנו באכזריות שאין לתאר, ואנחנו רוצים לקבל תשובות. זאוס הפגין את כל התסמינים של הרעלה, ותוך 10…

Geplaatst door Amit Shemla op Woensdag 4 maart 2020

עם קבלת הפניות, יצא הווטרינר העירוני, ד"ר מיכאל שפירו יחד עם גורמי המקצוע לשטח, שם נעשו סריקות לאיתור שאריות מזון או חומר מחשיד אחר, כדי לנסות לברר איזה חומר הונח כפתיון לכלבים.

במקביל, נשלחו בדיקות על ידי השירות הווטרינרי העירוני למכון ווטרינרי בבית דגן לאיתור סימני הרעלה.

כלב נוסף שנמצא מת לאחר שהורעל. צילום: באדיבות דוברות העירייה

"אנו פועלים כעת לעצור תופעה מחרידה המעלה חשד להרעלת כלבים במספר מוקדים בעיר כולל הגשת תלונה במשטרת אשקלון" מסר הבוקר ראש העיר, תומר גלאם והוסיף "אין לי ספק שהמשטרה תעשה את כל הנדרש כדי לרדת לחקר העניין, לבדוק מי אחראים לביצוע המעשים ולמצות עמם את הדין".

ד"ר שפירו מוסיף כי לא ידוע על מקרים חריגים אחרים ברחבי העיר. "אנו מבקשים להדגיש את החשיבות בטיול עם הכלב כאשר הוא מחובר לרצועה וכן למנוע ככל הניתן מניעת שוטטות הכלבים במרחב הציבורי".

כעת, ממתינים בשירות הווטרינרי העירוני לממצאי הבדיקה שאמורה להתקבל בעוד מספר ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ממשטרת ישראל נמסר כי הם מטפלים במקרה הזה בעדיפות גבוהה, "בחודשים האחרונים התקבלו מספר תלונות בגין התעללות בבעלי חיים ובתוכם גם הרעלה של כלבים ברחבי העיר. עם קבלת התלונות נפתחו תיקי חקירה והחקירה נמשכת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים. היום התקבלה תלונה נוספת והוחלט להטיל את הטיפול על מפקד יחידת השיטור העירוני בשיתוף פעולה עם הווטרינר הרשותי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר