גם יחידת הכלבנים סייעה באיתור סמים. צילום: דוברות המשטרה

לא מערב פרוע: המשטרה פשטה על מפירי חוק במושבים הסמוכים לאשקלון

החל משעות הבוקר פשטו שוטרי משטרת ישראל ונציגי רשויות, על עסקים לא חוקים ומקומות בהם עלה חשד לפעילות לא חוקית בישובים הנמצאים מזרחית לאשקלון. במהלך הפעילות נתפסו סמים, סכומי כסף ועוד

פורסם בתאריך: 6.2.20 15:46

     

מי שמטייל במושבים בישראל בכלל ובמושבי הדרום הפרט עשוי לחשוב שלכאן משטרה לא מגיעה. בניה לא חוקית, עבירות תנועה חמורות ועוד כהנה וכהנה… אבל במשטרת מרחב לכיש החליטו לצאת למלחמה במה שרבים מכנים "המערב הפרוע".

החל משעות הבוקר פעלו כוחות שיטור מגוונים ורבים בפיקוד מפקד תחנת משטרת שדרות באזור הישובים המזרחיים לאשקלון וזאת במסגרת מבצע אכיפה כנגד גורמים מחוללי פשיעה וכנגד גורמים המשפיעים על תנועת כלי שטח לא חוקיים באזור, לשם הבטחת איכות חייהם ושלומם של תושבי האזור ולצורך יצירת הרתעה.

במהלך המבצע לקחו חלק שוטרים רבים ויחידות מקצועיות, בהם כלבנים, חבלנים, בלשים,לוחמי מג"ב, שוטרי תנועה, רכזי וקציני רישוי משטרתיים וכן נציגי המשרד לאיכות הסביבה, משרד התחבורה, מס הכנסה ונציגי מע"מ.

במהלך מבצע אכיפה נמצא כי אחד מהחשודים הפעיל מוסך פיראטי והוא זומן לחקירה על ידי משרד התחבורה ונפתחה חקירה בגין ניהול עסק מוסך ללא רשיון.

השוטרים בחיפוש באחד הבתים. צילום: דוברות המשטרה

לגבי חשוד נוסף שהחזיק כלי מוסך שונים הופסקה פעילותו ביוזמתו במקום.

עוכב לחקירה חשוד שהחזיק מיכלי סולר ונלקחו כ-4 דגימות של דלק/סולר מארבע צוברים שונים בחצר ביתו של אחד מהחשודים לבדיקה והמשך טיפול רגולטורי בהמשך. הדגימות נשלחו למעבדה על ידי מפקחי משרד האנרגיה לבדיקת סוג הדלק/סולר, כמו כן נתפסו מסמכים המעידים על עיסוק בדלק ללא היתר.

לאחר קבלת התוצאות יוזמן החשוד למשרד האנרגיה לחקירה וזאת במקביל לחקירתו במשטרה.

במהלך המבצע נתפסו 25 אלף ש"ח במזומן (כסף ישראלי וזר), נתפסו מסמכים רבים ועשרות נפצי פורים בגדלים שונים.

נמצא ונתפס אופנוע מזויף. כמו כן נתפסו סמים מסוגים שונים.


צילום: דוברות המשטרה


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במהלך מבצע האכיפה בתחום התנועה, ניתנו 13 דו"חות תנועה בגין עבירות תנועה שונות,7 רכבים הורדו מהכביש בשל ליקויי בטיחות, ניתנו הזמנות לדין והורדו חלונות כהים שהותקנו בניגוד לחוק ל-2 רכבים.

נתפס נהג בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים זומן לשיפוט מהיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר