כך נראה החדר שהוצת. צילום: דוברות המשטרה
כך נראה החדר שהוצת. צילום: דוברות המשטרה

"הכל בגלל ראש העיר": הצית מזרן בחדר המיון בברזילי ונעצר

האיש, כך לדבריו, המתין זמן רב מדי ולכן נכנס לחדר המיון והצית מזרן. בבית המשפט הוא אמר שעם ישראל יקרא תהילים כי "הקדוש ברוך הוא רוצה להרוג גם תינוקות". מעצרו הוארך פעמיים

פורסם בתאריך: 29.12.19 15:04

     

צוות האחיות והרופאים בחדר המיון במרכז הרפואי ברזילי באשקלון מטפלים מידי יום במאות חולים ופצועים המגיעים אליהם בכוחות עצמם או באמבולנסים של מד"א.

אך מה קורה כשמגיעים אליהם פעם אחר פעם אנשים המעורערים בנפשם, לעיתים ללא כל סיבה רפואית מוצדקת?

ביום חמישי האחרון, בשעות הערב המוקדמות, הגיע לחדר המיון תושב אשקלון בן 53, שנוהג לעתים קרובות להזעיק אמבולנס בתואנות שונות ומשונות ומשום כך גם צוות המיון מכיר אותו היטב.

האיש הופנה ל'מיון מהלכים' והתבקש להמתין בסבלנות לתורו עם יתר הפונים שהגיעו באותה שעה.

חדר אחות ממיינת

על פי החשד, במהלך ההמתנה הוא נכנס לאחד מתאי הבדיקה, הצית את גליל הנייר שהיה בו ויצא במהירות מחדר המיון. עשן סמים התפזר במחלקה, דבר שהפעיל את מערכות כיבוי האש, מתזי המים והכריזה על שריפה.

מאבטחי בית החולים הוזעקו למקום, כיבו את הלהבות בתוך רגעים והחלו לברר מי עומד מאחורי המעשה. עד מהרה הוברר כי האיש שמוכר כמובן גם להם שגם לוקה בנפשו עשה זאת לאחר שכעס על זמן ההמתנה הארוך לטעמו.

כוחות משטרה שחשו למקום קיבלו לידיהם את החשוד המוכר גם להם היטב ממקרים רבים בעבר בהם איים להתאבד. בעבר אף הצית את ביתו שלו.


צילום: דוברות ברזילי

החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שם מסר גרסתו למעשיו המיוחסים לו, ובסיומה של החקירה הוא נכלא ומעצרו הוארך בסוף השבוע עד היום.

בבית המשפט הוא אמר לשופטת טלמור פרס, "יותר טוב שעם ישראל יתחיל לקרוא תהילים כי הקדוש ברוך הוא רוצה להרוג גם תינוקות. הכל בגלל ראש העיר. גם המשטרה וגם בית חולים ברזילי", והוסיף: "הרמאים הכי גדולים זה הרבנים גונבים את הכסף".

במשטרה מסרו כי בקרוב יוגש נגדו כתב אישום.

מהנהלת בית החולים ברזילי נמסר כי הנזקים שנגרמו כתוצאה מפעולתו של האיש נאמדים בכ-30,000 שקלים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר