עורכות הדין הילה גבאי וקרן צבירן
עורכות הדין הילה גבאי וקרן צבירן

התובעות מרוצות: "מאבק חסר פשרות בשחיתות הציבורית"

לאחר הרשעתו של איתמר שמעוני בעבירות של שוחד והפרת אמונים יצאו התובעות ומסרו את תגובתן להכרעה המהדהדת של בית המשפט

פורסם בתאריך: 11.11.19 18:39

     

שתי התובעות המרכזיות שניהלו את התביעה מטעם פרקליטות המדינה, עו"ד הילה גבאי ועו"ד קרן צבירן מפרקליטות מחוז תל אביב מיסוי וכלכלה יצאו בצהריים שבעות רצון מהדיון בו הקריאה השופטת לימור מרגולין-יחידי את הכרעת הדין בעניינם של ראש עיריית אשקלון לשעבר, איתמר שמעוני, איש העסקים יואל דוידי, אחיו של שמעוני, עופר ומקורבו של שמעוני משה פונטה.

בחודשים האחרונים ניסו גורמים כאלה ואחרים לרמוז שהתיק קורס ושלפרקליטות צפוי מפח נפש, אלא ששתי הפרקליטות המשיכו ללא לאות לעמול על התיק ולהביא לתוצאות שאותן הקריאה השופטת והרשיעה את שמעוני בשוחד ובהפרת אמונים.

"בית המשפט העביר מסר חד וברור לפיו גם אם נבחר ציבור לוקח שוחד בצורה מתוחכמת ולא בכסף מזומן, אזי מדובר בשחיתות חמורה שיש לתת עליה את הדין. בית המשפט אימץ את עמדתה המשפטית של הפרקליטות בנוגע לעבירות של מרמה והפרת אמונים" מסרו השתיים בתום הדיון בו הוקראה הכרעת הדין כאמור והוסיפו "בית המשפט קבע כי עובד ציבור שלקח כספים מבלי שידע את מקורם בדרך נסתרת מהציבור ועל אף שידע שבעתיד יידרש לתת החלטות בעניינים של נותני הכספים עלול להעמיד את עצמו בבוא העת בניגוד העניינים. בכך נבחר הציבור מנצל את מעמדו הרם ומפר את אמון הציבור. המשטרה והפרקליטות רואות חשיבות עליונה במאבק חסר פשרות בשחיתות הציבורית שיש להוקיע אותה מקרבנו".

תגובתן של התובעות בתיק שמעוני: עורכות הדין הילה גבאי וקרן צבירן

תגובתן של התובעות בתיק שמעוני: עורכות הדין הילה גבאי וקרן צבירן

Geplaatst door ‎כאן דרום אשקלון‎ op Maandag 11 november 2019

הדיון היום סיים פרק עיקרי וחשוב במשפט שמעוני אך בזאת לא תמה הפרשה. כעת ממתינים הצדדים לקביעת מועד בו יחל שלב הטיעונים לעונש ולכשיסתיים, בהתאם לעונש שייגזר ייתכן ששמועני יחליט לערער על הכרעת הדין ועל העונש בבית המשפט הגבוה לצדק.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר