שני הילדים על הטרקטורון. צילום: דוברות המשטרה

חוף אשקלון: נתפס בן 11 שרכב על טרקטורון והרכיב ילד נוסף

האב הרכיב על הטרקטורון עליו רכב שלושה ילדים בניגוד לחוק ואחריו השתרך הטרקטורון השני עם שני הילדים, ללא קשת בטיחות. הטרקטורון הושבת ל-30 ימים והאב זומן לבית משפט

פורסם בתאריך: 11.11.19 10:20

     

במהלך פעילות אכיפה ביום שבת האחרון, הבחינו שוטרי אגף התנועה בסמוך לישוב מבקיעים מדרום לאשקלון ברוכב טרקטורון ועליו 3 נוסעים, מאחריו השתרך טרקטורון נוסף ועליו נוהג ילד שהרכיב ילד נוסף.

בבדיקה נדהמו השוטרים לגלות כי רוכב הטרקטורון בסה"כ בן 11 והנרכב בן 10 בלבד. לאחר ההסבר לילדים וכמובן גם לאב חסר האחריות כי זו רשלנות וסיכון של חיי הילדים לאפשר להם לעלות על כלי כזה מסוכן, ללא רישיון וללא קשת בטיחות לא ויתרו השוטרים והפעילו את סמכותם כחוק.


צילום: דוברות המשטרה

אביו של הילד שהיה בטרקטורון המוביל קיבל הזמנה לדין בגין: היתר לבלתי מורשה לרכב על הטרקטורון, ללא לוחית רישוי, נהיגה בקלות ראש (ללא קשת בטיחות) ובגין הסעת 3 נוסעים על טרקטורון המאפשר 2 בלבד (טרקטורון של האבא).

הקטין שרכב על הטרקטורון אמנם עדיין לא יכול לעמוד לדין והנושא הועבר לטיפול יחידת הנוער במשטרה.

הטרקטורון הושבת למשך 30 ימים.

"אנו רואים בחומרה רבה את האירועים בהם אחריות המבוגרים וההורים באה לידי ביטוי באופן רשלני המסכן את הילדים" ציינו במשטרה והוסיפו "התהפכות או נפילה מהכלי עלולה להיות קטלנית, אגף התנועה ימשיך לאכוף בכל מקום ובנחישות במטרה להציל חיים!".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר