רכב שהוצת. צילום: דוברות כב"ה דרום

כתב אישום: הציתו בטעות רכב אחר ונתפסו

המשטרה הצליחה לפצח את תעלומת הצתת רכב לפני פחות מחודש. לאחר חקירה וצפייה בסרטוני האבטחה הצליחו השוטרים לשים את ידם ולעצור את שני רעולי הפנים שהגיעו אל רכבה של אישה תמימה ולהצית אותו

פורסם בתאריך: 10.11.19 15:54

     

צעיר תושב אשקלון בן 18 וקטין נוסף, מואשמים בימים אלה בבית משפט המחוזי בבאר שבע בהצתת רכבה של תושבת אשקלון.

זה קרה לפני פחות מחודש ימים. קטנוע ועליו שני רוכבים רעולי פנים הגיע למגרש חניה סמוך לבניין מגורים באשקלון. אחד הצעירים שפך בנזין על הרכב, הצית אותו, חזר לקטנוע והשניים נמלטו מהמקום.

שכן שהיה סמוך ניגש לרכב וניסה ללא הצלחה לכבות את האש באמצעות מטף. צוותי כיבוי הוזעקו למקום וכיבו את הלהבות כשהאש כבר הצליחה לכלות את רוב הרכב ולהוציא אותו מכלל שימוש.

אילוסטרציה.

חוקר שרפות הגיע למקום וקבע שמדובר בהצתה.

חקירת המשטרה נפתחה בשעות הבוקר והחוקרים הצליחו לעלות את זהות מבצע ההצתה, כאמור צעיר בן 18 תושב העיר.

מסתבר שבין הנאשם בהצתה לצעיר אחר המתגורר בשכנות לבעלת הרכב התפתח סכסוך. שניהם החזיקו ברכב מסוג יונדאי גטס וכשהנאשם הגיע לחניית הבניין הוא חשב לתומו כי רכבה של האישה התמימה הוא רכב הצעיר שהוא מסוכסך עמו ובשל הזיהוי השגוי הצית את רכב האישה על לא עוול בכפה.

ההצתה בוצעה לאחר תכנון מוקדם. תחילה פגש הצעיר את חברו הקטין והציע לו להצטרף להצתת הרכב. הקטין הסכים ובאחד מהרחובות בשכונת שמשון הם פגשו צעיר אחר הרוכב בקטנוע, נתנו לו 20 שקלים ושלחו אותו לרכוש שני בקבוקי בנזין בתחנת דלק. במסגרת החקירה הגיעה המשטרה לסרטוני האבטחה של תחנת הדלק 'פז שמשונים' בהם נראה הצעיר בעל הקטנוע רוכש שני בקבוקי בנזין.

הצעיר חזר אל השניים עם בקבוקי הבנזין, מסר להם אותם והשניים ביקשו ממנו רשות להשתמש בקטנוע. הצעיר הסכים והשניים נסעו למגרש החנייה הסמוך לאחר הבניינים בעיר ושם הצית הנאשם את רכבה של האישה לאחר שכאמור חשב שמדובר ברכבו של הצעיר איתו היה מסוכסך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




השבוע, הוגש כתב אישום נגד הצעיר שהמשטרה. כחלק מהראיות הקושרות אותו עם האירוע בידי המשטרה יש את צילומי מצלמות האבטחה שמתעדות את ההצתה עצמה. גם הקטין שרכש את הבנזין ומסר להם את הקטנוע לביצוע העבירה נעצר, נחקר השלים את כל כל חלקי הפאזל. הוא אף סיפר שהנאשם סיפר לו שהצית רכב וביקש שלא יספר לאיש. הוא גם זיהה את הקטנוע שלו בסרטוני מצלמות האבטחה.

החוקרים הגיעו לשני הצעירים שרכבו על הקטנוע, הם נעצרו, במהלך חקירתם הודה הקטין וקשר את הנאשם לביצוע ההצתה, לאחר מכן גם הנאשם עצמו הודה בביצוע המעשה עד שנזכר לשמור על זכות השתיקה.

כתב האישום כאמור הוגש לבית ממשפט המחוזי בבאר שבע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר