אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

שנה אחרי שהורשע בעבירות מין: נערה נוספת התלוננה על אונס שביצע בה

פורסם בתאריך: 8.11.19 16:15

     

פרשת אונס חדשה-ישנה נחשפה היום באשקלון. נערה כבת 16 סיפרה להוריה על אונס שחוותה מצד שכנה המבוגר לפני עשר שנים כשהיתה כבת 6.

על פי דברי הנערה, פיוטר לפקו, תושב אשקלון, כיום בן 59 שגר אז בשכנות לה, נכנס לביתה בזמן שהוריה לא בבית, הפשיט אותה וביצע בה מעשי סדום באמצעות אצבעותיו ולשונו. במקרה אחר סיפרה הנערה כי לפקו נכנס לביתם, חשף את איבר מינו וביקש ממנה שתיגע בו עד שהגיע לפורקן.

אילוסטרציה: מוטי מילרוד

אילוסטרציה: מוטי מילרוד

לאחר חשיפת המקרה הקשה הגיע אביה הנסער של הנערה לביתו של לפקו והחל לצעוק בפתח הבית ולאיים עליו ועל חייו בצורה קולנית. בעקבות כך אישתו של לפקו, שכנראה לא ידעה עד כמה בעלה הולך להסתבך, החליטה להתלונן על האירוע במשטרה, דבר שגרם לחשיפת הפרשה לא רק בחוג המשפחתי אלא גם מול רשויות החוק. הנערה שאביה כבר נעצר, הגיעה עם אמה להתלונן על המעשים כאמור, עשר שנים אחרי התרחשותם לכאורה.

הנערה נחקרה ארוכות וסיפרה לחוקרים את השתלשלות האירועים, מה בדיוק עשה  ואיך ביקשה ממנו שיחדל ממעשיו ואמרה שכואב לה ורק בפעם השלישית חדל.

כשזהותו של לפקו נודעה לחוקרים הם גילו כי האיש מוכר להם וכי האשקלוני הוא כנראה עבריין מין סדרתי.  אותו לפקו הואשם לפני שנה בלבד והורשע במעשה דומה בו נכנס לבית שכנתו וביצע בה מעשים מגונים.

בשתי הפרשות מדובר בשיטת פעולה כמעט זהה, בה הוא נכנס לבית שכניו, מנצל את היעדרות ההורים ותוקף מינית את בת המשפחה הקטינה.

במשטרה חושדים כי ייתכן ובמהלך עשר השנים הללו נפלו קרבן עוד ילדות שהתגוררו בשכנותיו ללפקו והותקפו גם הן.

לפקו עוכב, נחקר והודה במיוחס לו. הוא טען כי "נגע אבל לא החדיר" וטען כי אינו זוכר פרטים נוספים מאותם מפגשים. בסיום חקירתו הוא נעצר והיום (שישי) הוא הובא בפני השופטת סבין כהן בבקשה להארכת מעצרו בשישה ימים.

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

סניגורו עו"ד דוד ונטורה טען כי מדובר באירוע ישן. "כשאין אפשרות לשיבוש ומסוכנות לא רלוונטית אבקש לשחרר אותו בתנאים" אמר הסניגור בסיכום דבריו.

"לשם בחינת המסוכנות איני יכולה להתעלם מכך שהמשיב הורשע לפני כשנה בעבירה של מעשה מגונה בנסיבות מחמירות בקטינה שטרם מלאו מלה 14 שנה" כתבה השופטת כהן והוסיפה "אמנם במקרה דנן מדובר באירוע ישן אך מסתבר שאותה התנהלות חוזרת על עצמה גם כעת ולכן לא ניתן לומר שאין מסוכנות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




החשש הוא כאמור שיש עוד קרבנות דומים שהותקפו על ידי לפקו ואשר שחרורו המהיר עשוי להביאו לאתר אותן וללחוץ עליהן שלא יחשפו את המעשים.

לבסוף החליטה השופטת להאריך את מעצרו ביומיים בלבד לעומת שישה שביקשה המשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר