איתמר שמעוני בבית המשפט

"סומך על בורא עולם": נקבע מועד להכרעת הדין של איתמר שמעוני

למעלה משנתיים וחצי מאז שהחל משפטו של ראש עיריית אשקלון לשעבר, איתמר שמעוני, הוא מגיע כעת לנקודת הרתיחה: הכרעת הדין שתקבע אם הוא זכאי או אשם

פורסם בתאריך: 23.10.19 17:26

     

חודשים ספורים אחרי שהסתיימו העדויות ושבועות ספורים אחרי שהוגשו הסיכומים האחרונים במשפטו של ראש עיריית אשקלון לשעבר, איתמר שמעוני – נקבע מועד להכרעת הדין. מדובר ב-11 בנובמבר בעוד כשבועיים וחצי. "יש לי הרגשה טובה, סומך על בורא עולם שהצדק ייצא לאור", הגיב שמעוני בדף הפייסבוק שלו.

תיק שמעוני. צילום: דוד לוי

תיק ראיות במשפט שמעוני

הכרעת הדין היא למעשה השלב בו השופטת תקריא את החלטתה בנוגע לפרשיית השחיתות הגדולה שהתפוצצה בקול רעש גדול בחודש ינואר 2016 ומאז מלווה את העיר אשקלון בכותרות כאלה ואחרות.

השופטת לימור מרגולין יחידי תקריא את החלטתה האם שמעוני זכאי וחף מכל פשע או שמא יימצא אשם. להחלטתה תהיה השפעה גם על המערכת הפוליטית באשקלון, בעיקר אם יוחלט לזכות את שמעוני.

השופטת לימור מרגולין-יחידי. צילום: עופר וקנין

השופטת לימור מרגולין-יחידי. צילום: עופר וקנין

כזכור, מלבד איתמר שמעוני ישנם עוד ארבעה נאשמים: אחיו עופר שמעוני, מקורבו משה פונטה, איש העסקים יואל דוידי ועו"ד שרון מילר.

"כולי מתח ודריכות, אני מצפה לטוב ביותר ואני מאמין בזה", מסר עו"ד מנחם רובינשטיין, סנגורו של איתמר שמעוני.



שמעוני כזכור מואשם בלקיחת שוחד הן מאיש העסקים יואל דוידי והן מאיש העסקים גבי מגנזי כמו כן, בעבירות של מרמה, הפרת אמונים ועבירות מס. אין ספק שהכרעת הדין הזאת תסקרן רבים ואף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שענייני תיק 4000 שלו נושקים לתיק זה של שמעוני. בעיקר בנוגע לסעיף האישום שלפיו נרכש והושבת אתר "אשקלון 10" שהיה ביקורתי כלפי שמעוני. כל החלטה של השופטת בנוגע למעשה זה אם הוא נחשב שוחד או לא, תשפיע מאוד על התיק בו נטען כי נתניהו קיבל שוחד בדמות הטיית סיקור חדשותי.

יואל דוידי, עופר שמעוני, משה פונטה ואיתמר שמעוני בהארכת מעצרם

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר