קיר טיפוס. אילוסטרציה: עיריית אשקלון

300,000 שקלים לילד שנפל מקיר טיפוס

כשש שנים לאחר שנפגע כשנפל מקיר טיפוס מתנפח בפעילות בחופשת הקיץ, יגרוף הילד והוריו סכום לא מבוטל שהוסכם בין עורך דינו איל כהן לבין חברת הביטוח

פורסם בתאריך: 1.9.19 17:58

     

זהו, החופש הגדול מאחורינו וביום ראשון צפויים להתחיל מאות אלפי תלמידים את הלימודים במסגרות השונות.

מי מאתנו לו יש ילדים קטנים, בוודאי היה לא פעם ולא פעמיים ב"מתנפחים" לילדים במהלך הקיץ בניסיון לצאת קצת עם ילדיו לפעילות מחוץ לבית. כך בדיוק, לפני כשש שנים, עשו גם הוריו של ילד מאשקלון, אלא שלצערם אותו בילוי הסתיים בבית החולים.

בעיצומה של חופשת קיץ בשנת 2013 הגיע הילד עם הוריו לפעילות לילדים באחת משכונות העיר. במהלך הפעילות, כמו פעמים רבות, הוצבו דוכני פעילות ביניהם גם קיר טיפוס מתנפח.

קיר טיפוס. אילוסטרציה: דניאל צ'צ'יק

העיקרון ידוע וברור, הילדים מטפסים, ובתחתית הקיר ישנו משטח מנופח שאמור למנוע חבלה, גם במקרה שהמטפסים נופלים אליו מגובה רב. אלא שהפעם, המציאות הייתה שונה.

במהלך הטיפוס, נפל אותו ילד ונחבל בעצמה ברגלו, כאשר המשטח מתחת לקיר לא היה מנופח דיו. כשהוא זועק מכאבים, פונה הילד כשהוריו מלווים אותו למרכז הרפואי ברזילי באשקלון.

הטיפול בפצוע למרגלות קיר הטיפוס

טיפול בפצוע למרגלות קיר הטיפוס. אילוסטרציה

בצילום שעבר התברר כי הוא סובל בשבר בקרסול בעקבות הנפילה. מספר ימים לאחר שגובס, עבר הילד ניתוח לאיחוי השבר בבית החולים.

לאחר המקרה הגישו הוריו תביעה, "התאונה אירעה עקב רשלנותה הבלעדית של הנתבעת ו/או מי מטעמה", נכתב בכתב התביעה שהוגש באמצעות עו"ד איל כהן כנגד חברת ההפקה של האירוע.

עוד נטען כי הנתבעת "הנהיגה שיטת עבודה לקויה … העסיקה מנהלים ומפקחים שאין להם את הכישורים להפעיל מתקנים מתנפחים בכלל, וקיר טיפוס בפרט בצורה בטוחה…נמנעה מלהציב אנשי צוות בתחתית המתקן, אשר יפקחו ויעקבו אחרי לחץ האוויר בחלקו התחתון של המתקן ..לא מילאה אחר חובת הזהירות המושגיות והקונקרטיות כלפי התובע".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כן נטען בתביעה כי בעקבות הפגיעה נגרמו ויגרמו לתובע הוצאות בגין הוצאות נסיעה בעבר ובעתיד, הוצאות רפואיות בעתיד בין השאר בגין טיפולים אלטרנטיביים, הוצאות שיקום, צער כאב וסבל ופגיעה בפוטנציאל ההשתכרות שלו בעתיד.

לאחרונה, הושג הסכם פשרה בין הצדדים, ובשבוע שעבר קיבל הילד בגין נזקי הגוף שנגרמו לו בעקבות הפגיעה 300 אלף שקלים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר