המועצה אזורית חוף אשקלון. צילום: אלירם משה
המועצה אזורית חוף אשקלון. צילום: אלירם משה

הדשא הסינתטי לא הונח כראוי – צעיר שנפל ונפצע תובע פיצויים

תביעה נגד מועצה אזורית חוף אשקלון: "עקב רשלנות המועצה נחבלתי ונפגעתי בברך שמאל ונאלצתי לעבור ניתוח"

פורסם בתאריך: 18.8.19 20:20

     

צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב אחד הישובים במועצה האזורית חוף אשקלון, הגיש לאחרונה תביעה נגד המועצה זאת לאחר שבמהלך משחק כדורגל במגרש המטופל על ידי המועצה ובאחריותה אשר היה במצב בטיחותי לקוי ועגום, נתקלה רגלו בדשא הסינתטי שלא הונח בצורה מסודרת והיה מלא בליטות ופגמים מסוכנים.

כתוצאה מכך, הצעיר נפל ונחבל ונגרם לו קרע במניסקוס בברכו והוא נאלץ להיעדר תקופה ממושכת מעבודתו, לעבור טיפולי פיזיותרפיה ולסבול כאבים רבים.

לפני כשנתיים השתתף הצעיר יחד עם חבריו במגרש כדורגל באחד מבתי הספר בשטח המועצה שנמצא באחריותה. יצוין כי בית הספר פתוח לאחר שעות הלימודים לטובת מי מהתושבים שירצה לעשות בו שימוש. על אותו מגרש הונחו משטחי דשא סינתטי, אולם בצורה לא מקצועיות, ומסוכנת, כזו שמי שמשתמש במגרש עלול להיתקל בהם ולהיפגע.

לרוע מזלו של הצעיר, כך בדיוק קרה לו במהלך המשחק, הוא נפל ונחבל וחש כאבים עזים בברכו. מיד לאחר מכן הוא מיהר לקופת החולים, שם הופנה לבדיקות, שקבעו כי הוא סובל מקרע במניסקוס ופגיעה ברצועות הברך וכי הוא ייאלץ לעבור ניתוח כפי שאכן קרה. לצערו, גם לאחר הניתוח המשיך הצעיר לסבול מכאבים, ואף נקבעו לו אחוזי נכות לצמיתות.

לאחר המקרה הוא הגיש תביעה כנגד המועצה: "מעשיה ו/או מחדליה של הנתבעת עולים כדי רשלנות", נטען בתביעה שהגיש עורך הדין איל כהן.

"הנתבעת(המועצה האזורית) לא דאגה לקיום מגרש בלתי משובש …לא דאגה כי עובדים מטעמה יתקנו את המפגע הבטיחותי…לא דאגה להדבקה או לקיבוע של רצועות הדשא לקרקע". כך נטען, "בנסיבות אלו יטען התובע כי הנתבעת חלה כלפיו בחובת זהירות, ובנסיבות אלו צריכה ו/או יכלה הייתה לצפות כי במעשיה ו/או במחדליה הנ"ל עשוי התובע להינזק בגין המפגע".

בגין נזקי הגוף שנגרמו לו תובע התושב כעת פיצוי בגין הוצאות רפואיות בעבר ובעתיד, עזרה וסיעוד בעבר, עזרה וסיעוד בעתיד, אובדן הכנסה עתידי, צער כאב וסבל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר