צוות המבצע במרינה. צילום: דוברות המשטרה

אשקלון: מבצע אכיפה נגד רוכבי אופניים חשמליים

22 דו"חות ואזהרות ניתנו לרוכבי אופניים שנתפסו במתחם המרינה כשהם מסכנים ברכיבתם את העוברים ושבים. המשטרה: "נמשיך לפעול כנגד עבירות אלו המסכנות ומטרידות את אזרח שומר החוק"

פורסם בתאריך: 12.8.19 11:36

     

החוק המאפשר להטיל קנסות על רוכבי אופניים חשמליים כבר מזמן נכנס לתוקפו. גם חופשת הקיץ היא תקופה בה השימוש באופניים חשמליים בקרב נערים וצעירים גובר ומתרחב לשעות ארוכות יותר ואף בשעות החשיכה.

במשטרת אשקלון ובאגף השיטור העירוני בעירייה ערכו בימים האחרונים מבצע להסברה ובמקרים חריגים גם לאכיפת החוק נגד רוכבי אופניים חשמליים צעירים ובוגרים כאחד המסכנים את חייהם ואת שלום משתמשי הדרך האחרים.

22 קנסות ואזהרות לרוכבי אופניים שסיכנו את שלום משתמשי הדרך. צילום: דוברות המשטרה

במשטרה הסבירו כי במהלך השבועות האחרונים גברה תופעה בה צעירים הרוכבים על גבי אופניים חשמליים נוהגים בפראות תוך סיכון יתר משתמשי הדרך, בדגש לאוכלוסיית הולכי הרגל קטינים ובגירים. בשל כך נועד המבצע שהתרכז בעיקר במתחם המרינה במערב העיר. השוטרים איתרו במהלך המבצע בעיקר רוכבי אופניים שרכבו תוך כדי שהם מסכנים את הולכי הרגל שבילו במתחם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מלבד פעילות ההסברה נרשמו במהלך המבצע 22 דו"חות אכיפה והתראות כנגד הרוכבים.

"פעילות זו נועדה בראש ובראשונה למען ביטחון הציבור ואיכות חייו. אנו נמשיך לפעול כנגד עבירות אלו המסכנות ומטרידות את אזרח שומר החוק שרצונו ליהנות במרחב הציבורי ולחוש ביטחון", נמסר מהמשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר