עובדים עם מלגזה. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

מחיר הכאבים והצליעה: כשני מיליון שקלים

תאונת העבודה שבגללה לא חזר נהג משאית אשקלוני לעבודתו, הצליעה והכאבים העזים שאין להם מחיר יומתקו בקצבה חודשית שתשולם לו עד גיל הפנסיה

פורסם בתאריך: 30.7.19 13:41

     

הכסף אינו שווה אף פעם סבל בריאותי וכאבים. אבל לעתים נראה שלפחות אם לא ניתן לעשות לו סוף ולהבריא לחלוטין, לפחות יש מה שממתיק את הגלולה המרה.

נהג משאית תושב אשקלון היה מעורב לפני שלוש שנים באירוע מצער המלווה אותו מאז יום יום ושעה שעה.

זה קרה בדיוק לפני שלוש שנים. שעת אחה"צ במפעל באזור פתח תקווה. מלגזן שעסק בפירוק סחורה מאחת המשאיות נסע לאחור ולא הבחין באשקלוני, עלה על רגלו, מעך אותה והפיל את העובד ארצה.

אמבולנס הועזק למקום וצוות מד"א פינה אותו במהירות לחדר המיון בביה"ח בלינסון בפתח תקווה.

לאחר סדרת בדיקות וצילומים אובחנו לנהג שברים ברגל ובקרסול ימין. הנהג עבר ניתוח לקיבוע השברים ומספר חודשים לאחר התאונה אובחן בלט דיסק במספר חוליות בגב התחתון.

לאחר יותר משנה ששהה בחופשת מחלה, רופא תעסוקתי קבע כי אינו יכול לחזור לעבודתו כנהג משאית והוא פוטר.

עו"ד דניאל אדזיאשווילי

עד היום סובל האשקלוני מצליעה ברגלו הימנית ומאז התאונה הוא סובל מכאבים בכל חלקי גופו כשלפני התאונה היה אדם עצמאי ובריא לחלוטין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בשל הכאבים העזים והמגבלות מהם סובל הנהג כתוצאה מהתאונה הוא מתקשה להתנייד ולבצע פעולות יומיומיות פשוטות, פעולות אותן נהג לבצע לפני התאונה.

הנהג פנה לעו"ד האשקלוני דניאל אדזיאשווילי ולאחר בחינת הנתונים הוחלט לתבוע את חברת הביטוח שביטחה את המלגזה וגם את המוסד לביטוח לאומי. הצעיר שנדרס ועדיין סובל אמנם לא יזכה לקבל את הסכום הגדול בפעם אחת. ועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי קבעה לנהג נכות לצמיתות בשיעור של 36 ותשלם לו עד גיל 67 קצבה בסכום כולל של כמיליון וחצי ₪. זאת בנוסף לפיצוי בסך חצי מיליון ₪ מחברת הביטוח כך שהפיצוי הכולל יגיע לכ-2 מיליון ₪

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר