תאונת דרכים. צילום: דוברות איחוד הצלה

400,000 שקלים לחיילת שנפגעה בתאונת דרכים

היא התעוררה רק בבית החולים ואז נודע לה שהפגיעה לא חמורה כמו שחששו. לאחר תקופת האשפוז והשיקום פנתה לעורך הדין עורך הדין איל כהן שאחראי לפיצוי המרשים

פורסם בתאריך: 18.7.19 18:19

     

על אנשים שהצליחו בדברים מסוימים – חלקם אף משמעותיים במיוחד- נהוג לומר כי הם פשוט היו בזמן הנכון ובמקום הנכון. לצערנו, המשוואה גם הפוכה, ואת האכזריות שלה הרגישה היטב על בשרה חיילת בת 20 מאשקלון שפשוט הייתה במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון.

זה קרה לפני למעלה מחמש שנים. החיילת ישבה במושב האחורי של מכונית שנסעה מחוץ לעיר.  בשל עייפותה נרדמה החיילת. במהלך הנסיעה התרחשה תאונת דרכים לא קלה.

לאחר התאונה הוזעקו כוחות ההצלה למקום, והיא פונתה לבית החולים "ברזילי" באשקלון שם אובחנה כסובלת מחבלת ראש, מחבלה בברך שמאל ומפגיעה בעמוד השדרה הצווארי.

פינוי נפגעת מתאונת דרכים. אילוסטרציה: אלירם משה

היא למעשה לא הספיק לראות את התאונה מתרחשת ולמעשה כשפקחה את עיניה לראשונה לאחר התאונה היא לא הבינה מה היא עושה על מיטת בית החולים.

כשהתעוררה כאמור וסיפרו לה מה קרה ומה מצבה, היתה גם בשורה טובה: חבלת הראש שממנה סבלה אינה גוררת עמה נזק מוחי. עם זאת היא סבלה משבר באחת החוליות בגב ומחבלה בברך שמאל.

לאחר המקרה עשתה את מה שרצוי שכל אזרח שנפגע בתאונת דרכים יעשה: פנתה לעורך דין כדי לקבל את זכויותיה. החיילת פנתה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן-קריסי המתמחים בדיני נזיקין – בבקשה כי יסייע לה להשיג את זכויותיה.

 

בתביעה שהגיש עו"ד כהן נגד הנהג ברכב ונגד חברת הביטוח, מפורטים הנזקים שנגרמו לה בעקבות התאונה, כולל חבלת הראש והפגיעה בעמוד השדרה ובברך שמאל. "עקב הנזקים שנגרמו לה נזקקה התובעת לטיפול שיקומי בפה וליישור הלסתות בעלות מוערכת של כ-8,200 שקלים, בעקבות התאונה סופחה החיילת לר"מ 2 למשך חודש וחצי והייתה זקוקה לעזרה מרובה של צד ג'" טען עו"ד כהן בתביעה והוסיף "עובר לתאונה הייתה התובעת יכולה לבצע כל מגבלה יום-יומית פשוטה, יכולת אשר נפגעה בעקבות התאונה".

עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ

עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בית המשפט נדרש להעריך את נזקי התובעת בגין, הפסד השתכרות בעתיד, עזרה רפואית בעבר ובעתיד, צער כאב וסבל.

לאחרונה – לאחר שכבר עברו כמה שנים מהמקרה – הגיע עו"ד כהן ואלו המייצגים את חברת הביטוח להסכם פשרה ובו נקבע, כי החיילת תפוצה ב-400 אלף שקלים בעקבות הנזקים שנגרמו לה בעקבות התאונה.

נפגעתם גם? אל תהססו לפנות לעורך דין טוב למצות את זכויותיכם עד תום כחוק.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר