תאונת דרכים באשקלון. אילוסטרציה: דוברות מד"א הצלה דרום

פשרה: כ-300 אלף שקלים פיצוי לנהג מונית מאשקלון שנפגע בתאונת דרכים

פורסם בתאריך: 28.6.19 10:29

     

לפני כשלוש ושנים וחצי, יצא נהג מונית בשנות השלושים לחייו מאשקלון למה שחשב שיהיה עוד יום עבודה שגרתי. הוא וודאי לא שיער בנפשו שבמהלך אותו היום הוא יובהל באמבולנס לחדר המיון של המרכז הרפואי ברזילי בבית חולים ברזילי כשהוא כאוב לאחר תאונת דרכים. לרוע מזלו, במהלך יום העבודה הוא היה מעורב בתאונת דרכים. רכב אחר פגע בעוצמה במונית שבה נהג. כתוצאה מכך נגרמו לו כאבים חזקים בעמוד השדרה, בגב ובצוואר. סדרת בדיקות וצילומים שעבר אובחן כי כתוצאה מהתאונה הוא סובל מפגיעה בעמוד שדרה צווארי, עמוד שדרה מותני והגבלה בתנועה.

הנהג המשיך לאחר התאונה לקבל טיפול תרופתי, המשיך במעקב במסגרת קופת חולים ועבר טיפולי פיזיותרפיה, אולם ללא הועיל. ככל החלפו הימים הוא הבין שתוצאות התאונה הולכות ללוות אותו כל שארית ימי חייו.

כאבי גב. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב - INGIMAGE

כאבי גב. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב – INGIMAGE

בצר לו פנה נהג המונית לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן-קריסי מומחים לדיני נזיקין – על מנת שיסייע לו להשיג את זכויותיו.

לאחר שהחל עו"ד כהן לפעול בנושא, הוכרה התאונה כתאונת עבודה, ואף נקבעו לו נכויות בביטוח הלאומי והוא קיבל פיצויים מהביטוח הלאומי בסך של כ- 45 אלף ₪.

לאחר סיום ההליכים אל מול הביטוח הלאומי הגיש עורך דין כהן תביעה כנגד ביטוח החובה של המונית. במסגרת כתב התביעה טען, בין היתר, עו"ד כהן כי "עובר לתאונה יכול היה התובע לבצע כל פעולה יום-יומית פשוטה" וכי "יכולת אשר נפגעה בעקבות התאונה, כמו כן קיים חשש כי התובע יסבול מהתגברות כאביו ומהחמרת מצבו עוד יותר".

עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ.

בנוסף תבע עו"ד כהן לפצות את נהג המונית בגין: הפסד השתכרות בעתיד, עזרה וסיעוד, צער כאב וסבל בעקבות התאונה ותוצאותיה.

בהסכם פשרה שנחתם לאחרונה וקיבל תוקף פסק דין בבית המשפט נקבע כי נהג המונית יקבל מחברת הביטוח פיצוי נוסף בסך של 250 אלך שקלים זאת בנוסף לפיצוי שניתן לו מהביטוח הלאומי, כאשר סך כל נזקי הנהג והפיצויים אותם קיבל עמדו ע"ס של כ- 300,000₪.

נפגעתם או נפצעתם? פנו לעורך דין כדי לממש את זכויותיכם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר