עופר שמעוני ויואל דוידי בבית המשפט
עופר שמעוני ויואל דוידי בבית המשפט

יואל דוידי: "אם אח של תומר גלאם יבוא אליי, אשלח אותו לפרקליטות"

איש העסקים האשקלוני שהואשם במתן שוחד לראש העירייה לשעבר, באמצעות אחיו, התנצל על כך ששיקר בעדותו במשטרה והסביר מה יעשה אם אחיו של ראש העירייה יבוא לעשות איתו עסקים

פורסם בתאריך: 10.6.19 17:35

     

איש העסקים האשקלוני יואל דוידי סיים זה מכבר את עדויותיו, שהיו ארוכות במיוחד. ימים על גבי ימים הוא נחקר ונשאל אלפי שאלות.

דוידי נאשם בעיקר בכך שנתן שוחד לראש העירייה לשעבר, איתמר שמעוני, זאת תמורת הטבות שקיבל לכאורה מהעירייה. עוד מואשם דוידי כי את הכסף העביר לראש העירייה באמצעות אחיו עופר שעבד איתו כמתווך ושיווק עבורו משרדים ושטחי מסחר. דוידי, עופר ואיתמר מכחישים את הדברים מכל וכל.

יואל דוידי על דוכן העדים בבית המשפט

יואל דוידי על דוכן העדים בבית המשפט

כזכור, במהלך עדותו הוא חזר והסביר כי בחקירתו במשטרה הוא לא אמר את האמת וניסה להרחיק את עצמו. בסיום עדותו הוא שב ואמר זאת בנאום אישי וקצר שהוא נשא והופנה לשופטת.

דוידי, עופר ופונטה בבית המשפט

דוידי, עופר ומשה פונטה בבית המשפט

"גברתי, אני גדלתי בבית מאוד מאוד מוסרי, עם ערכים וכך חינכו אותנו. אני גם את החינוך הזה הנחלתי לילדיי", אמר דוידי לשופטת. "ממש על נתינה, על עזרה לזולת. ובאמת, עד היום כל הילדים שלי הם כאלה. גברתי, אני לא אחד שנותן שוחד, לא נתתי, לא אתן. אם יש משהו אחד שמפריע לי ואני רוצה להגיד זה שבחקירה שלא התמודדתי ופחדתי ושיקרתי, זה משהו שמפריע לי. אני יודע שזה גרם לי גם נזק ועל זה אני רוצה להגיד שאני מאוד מאוד מצטער. ופה אני הייתי הכי אמיתי שיכולתי. ובאמת השתדלתי להגיד את כל האמת, רק את האמת. זה מה שרציתי להגיד".


באותו עניין:


דוידי גם הוסיף והסביר על דבר נוסף שהוא מתחרט עליו וזה ההתנהלות שלו בעולם התקשורת, "אם יש עוד משהו אחד שאני מאוד מצטער עליו, מכל מה שהיה פה, זה העניין של שמעון בן חיים, עם 'אובייקטיבי', זה אובססיביות שלי, זה משהו שלא מתאים לי ואני ממש מצטער עליו. וכמובן בגלל כל מה שהבנתי שקרה פה. אם אח של תומר גלאם יבוא אליי וירצה לעשות עסקה, אני אשלח אותו לפרקליטות שיביא לי אישור שהוא יכול לקבל ממני כסף. את זה למדתי פה", סיכם דוידי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר