מכות בגלל איחור למשמרת. האירוע כפי שתועד במצלמות האבטחה של תחנת הדלק

בגלל איחור למשמרת: הכה ופצע עובד אחר

צעיר תושב אשקלון מואשם כי תקף ופצע עובד בתחנת דלק בשל כך שאיחר להחליף אותו במשמרת עבודה. “מדובר באכיפה בררנית”, מסר סנגורו

פורסם בתאריך: 2.6.19 10:09

     

החלפת משמרות במקומות עבודה היא דבר רגיש, כל איחור גורם לעיכוב ביציאה של עובד אחר. במקרה שקרה בתחנת הדלק סונול באפרידר העובד שהתעכב החליט שלא לשתוק.

על פי כתב האישום שהוגש נגד הצעיר שעבד בתחנת הדלק, התעכב חברו והגיע באיחור להחליף אותו במשמרת. על רקע זה החלו חילופי דברים בין השניים. בשלב הזה התקרב הצעיר הנאשם לבחור שאיחר ונגע בו, העובד דחף אותו בחזרה, ואז הנאשם סטר לו בפניו.

סונול אפרידר. צילום: אלירם משה

השניים יצאו החוצה והחלו להתקוטט ולהחליף מהלומות, כאשר הנאשם הנחית אגרוף לפניו של העובד השני וגרם לו לחבלה מתחת לעינו השמאלית.

אחד העובדים בתחנה מיהר להפריד בין השניים לרגע קט. אלא שהנאשם ניצל את ההפוגה, נטל בקבוק זכוכית מתוך ארגז בקבוקים שהיה מונח בקרבת מקום, אחז ביד אחת את הבקבוק ובידו השנייה את העובד השני וניפץ לו הבקבוק על ראשו. בעקבות המכה ניגר דם מראשו של העובד. העובד נאלץ לקבל טיפול רפואי שכלל גם תפרים.


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2Xc39PK


התוקף מואשם בעבירות פציעה כשהעבריין מזוין וכן תקיפה.

עו"ד אביחי חג'בי

עו”ד אביחי חג'בי סנגורו של התוקף מסר בתגובה: “החלטת משטרת ישראל משמעה אכיפה בררנית. משטרת ישראל 'שכחה' לציין כי טרם מעשיו של מרשי המתלונן בעט בראשו ובכל חלקי גופו. אנו נשכנע את בית המשפט כי לכל הפחות, מעשיו של מרשי נעשו לאחר שהותקף באופן ברוטאלי, ולכן יש להורות על ביטול כתב האישום”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר