משאית הבירות נעצרה בשלום בצומת. צילום: דוברות המשטרה

נאמן לתפקיד: נהג משאית הבירות נתפס נוהג בשכרות

המשאית מאשקלון נעצרה רק כדי לחזק את המטען שהיה חשש שישמט ממנה אבל התגלית שחיכתה לשוטרים כשהחלו לדבר עם הנהג האשקלוני היתה מפתיעה

פורסם בתאריך: 7.5.19 13:35

     

מה שקרה לפני מספר ימים בדרך בין אשקלון לבאר שבע היה יכול להסתיים באסון. שוטרי אגף התנועה שעסקו באכיפה בעת פעילות מבצעית הבחינו במשאית פול טריילר שנוסעת בכביש 25 מכיוון נתיבות לבאר שבע כשהמטען הכבד שהועמס עליה לא היה קשור כהלכה והיה חשש שבמהלך הנסיעה תישמט הסחורה מהמשאית ותסכן את משתמשי הדרך.

השוטרים ביקשו מהנהג לעצור בצד כדי לקשור היטב את הסחורה לבל יקרה אסון. אלא שהשוטרים גילו כי חוץ מאלפי בקבוקי האלכוהול שהיו מעומסים בארגזים היישר ממבשלות הבירה שבאשקלון, מפיו של הנהג עצמו נודף ריח חריף של אלכוהול.

המשאית עמוסת בקבוקי הבירה מאשקלון. צילום: דוברות המשטרה

כידוע, נהיגה בהשפעת אלכוהול הינה עבירה חמורה המסכנת את הנהג ומשתמשי הדרך, מחקרים רבים מצביעים על פגיעה בריכוז וכהות חושים כתוצאה מנהיגה בהשפעת אלכוהול. אגף התנועה פועל באכיפה אפקטיבית נגד עבירת השכרות במטרה להציל חיים ולהרתיע את הנהגים מלבצע עבירות מסכנות חיים.

כדי לאשש את החשש השוטרים ביקשו מהנהג לעבור בדיקת שכרות באמצעות מכשיר הינשוף והתוצאה היתה חד משמעית. הנהג, תושב אשקלון בן 52 נוהג על הרכב הכבד והמסוכן כשהוא בגילופין.

בדיקת הינשוף הראתה כמות של 715 מ"ג אלכוהול (כמעט פי 3 מהמותר בחוק) לליטר אוויר נשוף.

מדובר בעבירה חמורה שכבר גבתה בעבר כמה וכמה פעמים חיי אדם יקרים והמשטרה אינה סלחנית עמה. השוטרים הבהירו לנהג כי לא יוכל להמשיך את נסיעתו לבאר שבע וקצין תנועה פסל את רישיון הנהיגה שלו למשך 30 ימים.

פי 3 מהמותר. תוצאת בדיקת הינשוף. צילום: דוברות המשטרה

למקום הוקפץ נהג משאית נוסף מהחברה, לא שתוי, שהמשיך עם המשאית ליעדה בבאר שבע לצורך פריקת הסחורה. בתום הפעולה הסיע הנהג את המשאית למגרש המכוניות של המשטרהו והמשאית הושבתה ל-30 ימים.


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


"אין ספק כי עלול היה להתרחש אסון אם השוטרים לא היו עוצרים בזמן ובמקצועיות את הנהג, שהרשה לעצמו תוך זלזול בחוק ובחיי אדם, לנהוג בגילופין ועוד עם כלי רכב כבד ומטען עליו" ציינו במשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר