זירת ניסיון הרצח. צילום: דוברות המשטרה

תפנית בפרשת ניסיון הרצח בגן הוורדים: הקורבנות הפכו לחשודים

המשטרה עצרה את שני חבריו של הקורבן הפצוע בחשד שהגיעו כדי לבצע חטיפה והפכו בעצמם לקורבנות. הם חשודים גם בנשיאת נשק, ירי ושוד מזוין

פורסם בתאריך: 3.5.19 11:03

     

לפני כחודש, בתאריך 30 במרץ, התרחש אירוע חמור ברחוב השומר הצעיר בשכונת גן הוורדים, שבמהלכו נורה ונפצע קשה מאוד צעיר תושב העיר. כעבור שבועיים נעצרו שלושה חשודים בניסיון הרצח, כשהם מסתתרים בבית במושב תירוש. הירי, אגב, התרחש בקרבת ביתו של אחד החשודים.

אלא שהשבוע קיבלה החקירה תפנית, כאשר חוקרי המשטרה חושדים כי מדובר בסכסוך בין שתי כנופיות. במסגרת הסכסוך הזה, כך על פי החשד, התרחשו מספר אירועים שאותם ביצעו העצורים החדשים, חבריו של הפצוע: שוד של מכשיר טלפון סלולרי, יריות לעבר בית, ואחד מהם אף חשוד בתקיפה.

זירת האירוע. צילום: איחוד הצלה

זירת האירוע. צילום: איחוד הצלה

בנוגע לאירוע ניסיון הרצח שהתרחש ב-30 במרץ, הם חשודים שהגיעו כדי לבצע חטיפה של אדם, אלא שקרוביו מנעו זאת כאשר פתחו באש ופצעו את הקורבן שעד היום הוא מורדם ומונשם.

שני העצורים החדשים וכן הקורבן עצמו, כך לטענת המשטרה, "היו אלה שהגיעו במטרה לעשות משהו – לפגוע במעורבים האחרים בתיק, וכתוצאה מזה הם נפגעו. הכוונה של המשיבים הייתה לפגוע, אך בסופו של דבר הם הפכו להיות קורבנות", כך אמר רס"מ אברה דסאלי, נציג המשטרה בדיון בהארכת מעצרם של השניים.

סנגורם של השניים עו"ד אהוד בן יהודה אמר בדיון, "אבקש לשחרר אותם ממעצר. אותו קורבן לכאורה של עבירה, יש לו גם מניע ברור לקשור את שני המשיבים לעבירה הזויה כי כנראה מישהו מבני משפחתו עצור בתיק ניסיון הרצח".

השופט אבישי כהן כתב בהחלטתו, "עולה תמונה מתיק החקירה של משיבים שאינם חוששים לנקוט באלימות במרחב הציבורי, ומכאן המסוכנות הרבה כלפי הציבור בכלל", כתב השופט והאריך את המעצר בארבעה ימים.

מעצר חשוד. צילום דובר המשטרה

ואילו שלושת החשודים בניסיון הרצח הובאו אף הם להארכת מעצר בפעם השלישית. שם ניצלו סנגוריהם את המעצרים החדשים כדי לטעון שהלקוחות שלהם הם הקורבנות, "היום אנחנו מבינים שיש פה חבורה אחרת שניסתה לחטוף, לפגוע קשה באנשים האלה, וכתוצאה מאותו אירוע אחד מהתוקפים נורה, אז לשים פרופורציה", אמר אחד מהם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מהדיון עלה עוד כי השלושה שומרים על זכות השתיקה ולא משתפים פעולה עם המשטרה.

מנגד, המשטרה מחזיקה בידיה סרטונים הקשורים לאירוע, אך קשה לצפות בהם בבירור, וכן עדיין לא ברור מי לחץ על הדק הירי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר