השוטרים והפקחים שופכים בקבוק אלכוהול של מבלים בחופי הים. צילום: דוברות המשטרה

100 כוסות אלכוהול נשפכו במבצע אכיפה בחופי אשקלון

עשרות דו"חות נרשמו לשותי אלכוהול, מפעילי מוזיקה ונהגי טרקטורונים בחופי הים וזאת במסגרת פעילות אכיפה משולבת של משטרת ישראל ופקחי עיריית אשקלון

פורסם בתאריך: 28.4.19 11:42

     

פסח מאחורינו וזו התקופה שבה הכל מרגישים כי עונת החורף הסתיימה סופית. במהלך סוף השבוע האחרון פקדו את חופי הרחצה והפארקים הציבוריים מאות ואף אלפי בני אדם שחיכו לימי השמש חודשים ארוכים וגם ניצלו את ימיה האחרונים של חופשת הפסח.

אלא שעם היציאה לחופי הים שעשויים להיות בימי הקיץ גדושים ברוחצים יש גם להישמע להוראות החוק. בעירייה ובמשטרה החליטו להתכונן יחד לקראת ימים אלו. לשם כך התקיימה ישיבה מקדימה במעמד ראש העיר, מנכ"לית העירייה ונציגי פיקוד תחנת המשטרה בעיר על מנת לעמוד מקרוב על היערכות גורמי האכיפה בנושא.

ניסה לברוח אבל נתפס. טרקטורון בחוף הים. צילום: דוברות המשטרה

בסוף השבוע האחרון יצאו השוטרים והפקחים בכוח משימה מאוחד  לפעילות אכיפה מוגברת בחופי הים המוכרזים ואלו שלא מוכרזים. כאשר ניתן דגש על אכיפת חוקי התנועה ואיתור עבירות תנועה ובריונות, אכיפת חוק אלכוהול במקומות ציבוריים לרבות חופי רחצה, עבירות מטרדי רעש ועוד.

 

בפעילות שוטרי יחידת השיטור הרגלי, פקחי מחלקת ביטחון ושיטור עירוני אשקלון במהלך הימים שישי ושבת האחרונים, נרשמו עשרות דו"חות בגין עבירות תנועה ובריונות. ניתנו התראות ודו"חות בגין עבירות מטרדי רעש, הכנסת כלי רכב לשטח גן ציבורי ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בנוסף, נאכף ביתר שאת חוק אלכוהול במקומות ציבוריים. על פי דיווח של המשטרה הושמדו מעל ל-100 כוסות משקה אלכוהולי בעיקר על ידי שפיכתו לאדמה על ידי השוטרים והפקחים.

היה אלכוהול בבקבוק. צילום: דוברות המשטרה

"פעילות אכיפה משולבת זו נועדה להגביר את תחושת ביטחונו והנאתו של אזרח שומר החוק במרחב הציבורי. אנו בפתחה של עונת הקיץ בה צפויים המוני בית ישראל לצאת אל חופי הרחצה, הפארקים והגנים הציבוריים השונים. חשוב שכל אזרח ישמור על החוק במקומות אלו, למענו עצמו ולמען הסובבים אותו", נמסר מהמשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר