אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

אישום: ביצע מעשים מגונים במטפלת הזרה של אימו

יגאל סמוחי מואשם כי ניסה לגעת בגופה של המטפלת למרות סירובה. לאחר שהשכיב אותה ועלה עליה בניגוד לרצונה החליטה לברוח ולסיים את עבודתה. "תלונת כזב שהוגשה על רקע סכסוך כספי", אומר סנגורו

פורסם בתאריך: 18.3.19 22:05

     

עובדות זרות העובדות כסועדות קשישים שוב מוצאות את עצמן קורבן לגחמותיהם של בני משפחה שראו בהן טרף קל, חלש ונטול קשרים ומשפחה בישראל.

יגאל סמוחי, תושב אשקלון בן 56 מואשם בימים אלה בבית משפט השלום באשקלון בביצוע מעשים מגונים ובהטרדה מינית בעובדת הזרה שרק לפני חודשיים החלה לעבודה ולסעוד את אימו.

מכתב האישום שהוגש לבית המשפט עולה כי סמוחי שכבר בעבר הורשע בעבירת מעשה מגונה שב לסורו לכאורה. המעשים המיוחסים לו בכתב האישום מתארים מסכת הטרדות מיניות ומעשים מגונים כלפי העובדת שבכמה הזדמנויות אף הסריטה את מעשיו בטלפון הנייד שלה כדי שיהיו בידיה הוכחות לטענותיה.

הסריטה כמה מקרים בטלפון הנייד שלה. אילוסטרציה: אלירם משה.

כתב האישום מגולל את מעשיו של האיש בהזדמנויות שונות כשהוא מנסה לנשק אותה, לנגוע במקומות מוצנעים בגופה ואפילו לנגוע באמצעות איבר מינו בבגדיה. העובדת הצליחה להתחמק עד המקרה שבו כבר לא יכלה להמשיך לסבול.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חן עסיס לביא מפרקליטות מחוז דרום, העובדת סעדה את האם הקשישה בסך הכל פחות מחודש וחצי. במסגרת עבודתה היא התגוררה בביתה של האם בשכונת גבעת ציון.

חמישה ימים לאחר תחילת עבודתה של המטפלת, אושפזה האם בבית החולים, והמטפלת, במסגרת עבודתה סעדה את האם בבית החולים. כשבקשה המטפלת לנוח, הסיע אותה סמוחי ברכבו מבית החולים לבית האם ובחזרה. במהלך הנסיעות, כך על פי כתב האישום, אמר הנאשם למתלוננת שהוא אוהב אותה ורוצה אותה. באחת הנסיעות ליטף סמוחי את ירכה השמאלית של המטפלת, שישבה לידו, והתקרב לאיבר מינה. היא בתגובה תפסה את ידו והזיזה אותה ממנה.

בתחילת חודש מרץ, בשעות הבוקר, חזרו סמוחי והמטפלת לבית האם לאחר ששהו בבית החולים עם האם. בהגיעם סמוך לדלת הכניסה של הבית, עמד סמוחי מאחוריה ואז, על פי כתב האישום, שלח את ידיו לעברה ונגע בחזה מעל הבגדים. המטפלת הדפה אותו ממנה, והוא בתגובה תפס אותה בידיו, הכניסה לבית ונגע בפניה. היא לא ויתרה והרחיקה את ידו מעליה, אמרה לו שזה אסור ונכנסה לחדר השינה שלה.

סמוחי, כך על פי כתב האישום, נכנס לחדר השינה שלה אחריה ותפס את הסנטר שלה בידו והיא שוב הדפה את ידו. סמוחי אמר למתלוננת שהוא רוצה אותה, אחז בידיה ונגע בכתפיה. המטפלת אמרה לו שיחדל ממעשיו מכיוון שהיא מטפלת באימו והוא כמו אח.

לאחר מכן, היא כי היא רוצה לישון, אך הוא בתגובה התקרב אליה, אחז בפניה, השכיב אותה בכוח על המיטה ועלה עליה. היא דחפה אותת והצליחה להרחיקו ממנה, ולאחר בקשותיה שיחדל ממעשיו, יצא מחדר השינה.

זה היה יום העבודה האחרון שלה, כי לאחר ביצוע המעשים, היא נסעה לקרובת משפחה ולא שבה לעבוד עבור האם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




היא הגישה תלונה במשטרה ואל תלונתה צירפה סרטונים המתעדים חלק מהמעשים, בעקבות זאת, סמוחי נעצר. בחקירתו הוא הכחיש את המיוחס לו, טען שהמעשים נעשו בהסכמה, אך מודה כי האירועים בהם מתועדים בסרטון לא נעשו בהסכמה.

מלבד זאת, גם בת הדודה של המטפלת העידה במשטרה כי ראתה את סמוחי נוגע במטפלת במהלך שיחות וידאו עימה. כמו כן, מסרה שהמטפלת סיפרה לה על כך שהמשיב נוגע בה והיא זו שאמרה לה לתעד אותו בוידאו.

"המשיב המשיך לבצע את המעשים, למרות התנגדותה של המתלוננת, שהיא עובדת זרה שהגיעה לארץ על מנת לסעוד את אימו. התנהגות זו מלמדת כי המשיב סובל מסטייה מינית מה שמגביר את מסוכנותו", נכתב בבקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.

סנגורו של סמוחי עו"ד דוד גולן מסר בתגובה: "מרשי כופר בחשדות המיוחסים לו, כשם שהכחיש אותם במשטרה. מרשי טוען שמדובר בסכסוך כספי בין המתלוננת לבינו והסכסוך הזה הוא שהביא אותה להגיש תלונת כזב".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר