אילוסטרציה: דוברות המשטרה

כמו בסרט פעולה: מרדף רגלי בין מכוניות אחר תושב אשקלון שגנב רכב

הרכב היוקרתי שנגנב משדרות נראה בתנועה על מסכי חברת האיתור. המשטרה החלה לחסום צמתים בכביש 4 וקצת לפני אשדוד כשהבין האשקלוני שפקקי הענק הם לכבודו ניסה להימלט רגלית מהרכב אבל השוטרים היו מהירים יותר

פורסם בתאריך: 30.1.19 11:20

     

תושב אשקלון בן 44 נעצר הבוקר בכביש 4 סמוך לאשדוד לאחר שעל פי החשד גנב רכב יוקרתי משדרות.

זה החל היום בשעות הבוקר המוקדמות. במשטרה התקבל דיווח ממוקד אחת מחברות האיתור על גניבת רכב אינפיניטי מהעיר שדרות. במסכי החברה נראה הרכב נע מכביש 4 מכיוון צומת יד מרדכי לכיוון אשקלון.  המוקד המשטרתי העביר דיווח לכל הניידות שנמצאות באזור על מנת לאתר את הרכב ולעצור את החשוד במעשה.

אילוסטרציה: דוברות המשטרה

תוך כדי המשיכה חברת האיתור לדווח למוקד המשטרתי לאכן הרכב מתקדם. הוא עבר את צומת אשקלון והמשיך צפונה לכיוון אשדוד. ניידות משטרת אשדוד נכנסו לכוננות והחלו להתמקם על כביש 4 באזור עד הלום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




המחסום המשטרתי שהוקם בתוך רגעים בצומת שדה עוזיה גרם לפקקים ועומסי תנועה ובתוך כמה דקות, ככל שדיווחו להם שהרכב מתקרב לכיוונם הם הבחינו ברכב הגנוב שמנסה לחמוק לשול הדרך.

 

הנהג החשוד הבחין בשוטרים מתקרבים לעברו, עצר את הרכב יצא ממנו והחל להימלט רגלית.

הרכב שיוקרתי שנגנב בשול הדרך לאחר שהגנב נמלט ממנו. צילום: דוברות המשטרה

השוטרים הנחושים לא אמרו נואש והחלו כמו בסרט פעולה לרדוף אחרי הגנב בין טורי המכוניות שהשתרכו בפקק. לאחר כמה מאות מטרים הגנב נעצר, נאזק והובל אחר כבוד במכונית פחות יוקרתית לחקירה בתחנת המשטרה.

החשוד מובל לניידת לאחר שנעצר. צילום: דוברות המשטרה

"פעילות מהירה תוך שיתוף פעולה בין הכוחות המבצעיים בשטח לבין גורמי סיוע אזרחיים, הביאו לסיכול פגיעה בביטחונו וברכושו של הציבור, ולא פחות חשוב מכך- למעצרו של חשוד שבחר לערער את ביטחון של האזרח הנורמטיבי", נמסר מהמשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר