אילוסטרציה: שוטרי התנועה בפעילות אכיפה
שוטרי התנועה בפעילות אכיפה. צילום: משטרת ישראל

סיכון משולש: נתפס נוהג ללא רשיון, ברכב לקוי ותחת השפעת סמים

תושב אשקלון לא אחסן את רכבו המושבת במגרש המשטרתי. המידע הזה הביא את בלשי המשטרה לאתר אותו, לעקוב אחריו ולתפוס אותו בעת שהוא נוהג בניגוד לחוק ומסכן את עצמו ואת משתמשי הדרך. צעיר אחר הרכיב ללא קסדה את חברו, כשרשיונו פסול

פורסם בתאריך: 13.1.19 08:34

     

אכיפת חוקי התנועה באשקלון נמשכת. כשקצין משטרה פוסל רכב ומורה לאחסן אותו במגרש שהקצתה לכך המשטרה ובעליו של הרכב אינם עושים כן, הדבר מעלה את החשד המהיר שבעליו של הרכב ממשיך להשתמש בו בניגוד לחוק ומסכם בכך הת שלומם של משתמשי הדרך.

לפני מספר ימים גילו איששו בלשי משטרת אשקלון את החשש הזה.

דו"ח תנועה ופסילת הרשיון שקיבל בעבר לא עזרו. צילום: דוברות המשטרה

בפעילות משותפת שנערכה על ידי בלשי המשטרה ושוטרי התנועה בעיר אשקלון, נעצר צעיר תושב העיר יליד (34) נוהג בזמן שרשיון הנהיגה שלו בפסילה לאחר שקצין משטרה פסל אותו בפניו.

לא זו בלבד אלא שבנוסף לכך, הוברר שהרכב עצמו היה ללא טסט לאחר שקצין משטרה החליט בעבר להוריד אותו מהכביש עקב ליקויים  ולמרות הוראת המשטרה הרכב לא אוחסן במגרש איחסון כמתחייב. עוד עלה חשד כי עבריין התנועה נוהג בהשפעת סם מסוכן.

הנהג כמובן התבקש לעלות לניידת המשטרה ונלקח אל תחנת המשטרה שם נחקר.

בסיום החקירתו הוא שוחרר בתנאים מגבילים לאחר שרכבו הושבת על ידי קצין משטרה כעת הגין סעיף נוסף למשך 90 ימים.

יחד עם השבתת הרכב הוא קיבל לידיו זימון לבית המשפט שיחליט כיצד לענוש אותו.

 

עוד תפיסה של עבריין תנועה באשקלון התבצעה היום. במהלך פעילות משותפת של שוטרי יחידת "שיטור רגלי" ושוטרי התנועה באשקלון הבחינו השוטרים בצעיר שמרכיב צעיר אחר ללא קסדה. הקטנוע נעצר והרוכב עליו, צעיר בן 22 התבקש להציג רשיונות נהיגה. מסתבר שהצעיר נפסל לנהיגה על ידי קצין משטרה בליל הסילבסטר לאחר שנהג בהשפעת אלכוהול. עוד גילו השוטרים כי רישיון נהיגתו כלל אינו מתאים לסוג כלי הרכב עליו נתפס נוהג וכל זה מצטרף לעבירה הראשונה שבגינה בכלל נתבקש לעצור: הרכבת נוסע נוסף ללא קסדה כמתחייב בחוק.

אילוסטרציה: דוברות המשטרה

"מדובר במקרה בו הנהג עושה דין לעצמו ומבצע עבירות חמורות המסכנות באופן ממשי אותו, את הנוסע הנוסף, ויתרה מכך- את שאר משתמשי הדרך. אנו נמשיך במשימת המאבק בתאונות הדרכים ובאכיפה נוקשה כנגד נהגים עוברי חוק", נמסר מהמשטרה.

שני הנהגים שוחררו בתנאים מגבילים ונקבע לשניהם, כל אחד לחוד,  מועד לדין בבית המשפט במסגרת הליך "שיפוט מהיר" כנהוג בעבירות חמורות מעין אלו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר