כך זה נראה במצלמות האבטחה. צילום: דוברות המשטרה

עם המכנסיים למטה: הפורץ לבתי הכנסת נתפס בשירותים

תושב אשקלון גילה חיבה לפרוץ לכלי רכב ולבתי כנסת בעיר. כשהבחין החשוד בשוטרים שתרו אחריו לאחר המעשים, נמלט לביתו שם הסתתר בחדר השירותים. הוא נעצר והועבר לחקירה במשטרה שהבשילה ללאחרונה לכדי כתב האישום

פורסם בתאריך: 7.1.19 12:03

     

חטיבת התביעות המשטרתית של מרחב לכיש הגישה כתב אישום מפורט כנגד גבר תושב אשקלון יליד 1960 בגין התפרצויות לכלי רכב ולבתי כנסת שם גנב רכוש וגרם נזק בשווי מוערך של מאות ש"ח.

זה החל לפני חודש ושבוע. שוטרי הסיור של משטרת אשקלון הבחינו ברכב שעורר את חשדם ברחוב שד' עופר סמוך לבריכה העירונית מאחר והבחינו כי האור בתוך הרכב דולק וגם זיהו בתוך הרכב אדם שנראה מחפש דבר מה באופן מחשיד.

השוטרים ניגשו לרכב, גילו שחלונו מנופץ ואז יצא האיש מתוכו כשבידיו עטים שנלקחו מתוך הרכב. החשוד טען לתומו כי הבחין ברכב פתוח אז החליט להיכנס. בסריקה בסמוך למגרש החנייה אותר רכב נוסף שחלונו מנופץ ואי סדר בתוכו.

החלון המנופץ ברכב שנפרץ. צילום: דוברות המשטרה

החשוד נעצר והועבר לחקירה במשטרה שבסיומה, בשל מאפייני העבירה, שוחרר החשוד.

פחות מחודש ימים חלפו ומתפללי בית הכנסת 'בית ישראל' בשכונת שמשון מגיעים להתפלל בבוקר ומגלים כי מישהו פרץ לבית הכנסת. כוח משטרה שהגיע למקום פגש בגבאי בית הכנסת ומגלה כי הפורץ האלמוני עיקם את סורג החלון, שבר את החלון עצמו ודרכו נכנס פנימה. לדברי הגבאים הם בדקו ומצאו כי לא נגנב דבר פרט לנזק שנגרם במקום.

סמוך לבית הכנסת אותר רכב שחלונו נופץ וממנו נגנב מוט ברזל שבאמצעותו ככל הנראה בוצעה ההתפרצות לבית הכנסת. בעקבות שני המקרים החלה המשטרה בחקירה בניסיון לחשוף את זהות החשוד במעשים.

 

 

חמישה ימים לאחר מכן דיווח גבאי נוסף הפעם בבית חב"ד ברחוב כורש בעיר על ניסיון פריצה למקום. צוות שוטרים שהגיע למקום מצא כי בוצע ניסיון לפרוץ לבית הכנסת תוך שבירת החלון וגרימת נזק. מצלמת אבטחה הנמצאת בסמוך תיעדה את החשוד במעשה ולאחר שהשוטרים צפו בסרטון, החלו בסריקות בשכונה כאשר הם מחפשים אדם הלובש את רפטי הלבוש הזהים לזה שבצילומי האבטחה. תוך זמן קצר זה אותר האיש ברחוב אפרים צור. השוטרים קראו לו לעצו, הוא החל להמלט לביתו שבבניין הסמוך ונעצר בחדר השירותים שבביתו, לאחר שהספיק להחליף את הבגדים שלבש.

מצאו את החשוד בפריצה עם אותם בגדים סמוך לביתו. צילום ממצלמות האבטחה: דוברות המשטרה

התברר שמדובר באותו גבר שנתפס פורץ לכלי רכב סמוך לבריכה העירונית. הפעם המשטרה כבר לא שחררה אותו. לאחר שנחקר בתחנה ומעצרו הוארך בבית המשפט, גובשה תשתית לכדי כתב אישום אותו הגישה שלוחת תביעות לכיש בגין עבירות של היזק לרכוש במזיד, פריצה לרכב, התפרצות למקום תפילה, גניבה והסגת גבול פלילית.

בלבקשת התביעה נעתר בית המשפט והורה על מעצרו של הנאשם עד למתן החלטה אחרת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"פעילות מהירה ונחושה בעקבות פגיעה בביטחון הציבור ורכושו, הביאה למעצרו של החשוד במעשים ותוך שילוב זרועות מקצועי אף לכדי הגשת כתב אישום כנגדו. נמשיך לפעול למען ביטחון האזרח הנורמטיבי כל העת ובכל אמצעי שעומד לרשותנו", נמסר מהמשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר