החתך שנגרם לילד מהמכות עם המוט
אילוסטרציה

אשקלון: היכה ילד במוט ברזל כי התקוטט עם בנו

האב שיסה את בנו להכות נמרצות את הילדים שאיתם רב בגן המשחקים. לאחר מכן החל הוא בעצמו להכות את הילד שנזקק לטיפול רפואי בבית החולים. המשפט יחל בקרוב

פורסם בתאריך: 1.1.19 15:45

     

הורים רבים מאפשרים לילדיהם לצאת לשחק בגן השעשועים השכונתי ומייחלים שילדם יחזור בריא ושלם ולא יהיה מעורב באירועים אלימים. אבל בפעמים נדירות, כמו שקרה באשקלון ההורים הם אלה שיוזמים את האלימות ולאחר מכן אף מכים נמרצות ילדים במוט ברזל.

כתב אישום שהוגש לפני מספר ימים בבית משפט השלום באשקלון חושף את מעלליו של אב, תושב אשקלון בן 34, אשר במקום לדאוג להרגעת הרוחות בין בנו לילדים אחרים בגן השעשועים עשה את ההיפך.

אילוסטרציה: אלירם משה

זה קרה בחופשת הפסח לפני שנה וחצי. קבוצת ילדים שיחקה בגן השעשועים בשכונת הסיטי באשקלון. "אני וחברים שלי שיחקנו מחבואים. הילד התערב ורצה גם לשחק ואמרנו לו שאנחנו לא רוצים לשחק איתו", מתאר היום הילד בן ה-10 שלאחר מכן הוכה נמרצות, "אז הוא בעט בחבר שלי וחבר שלי תפס לו את הרגל והפיל אותו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הילד, בן 7 עזב את המקום כשהוא בוכה. כעבור כמה דקות, כשהתקרבו הילדים לאזור החנויות בשכונתם ציפתה להם הפתעה. "ואז אבא שלו ואמא שלו פגשו אותנו. אז הוא נתן לילד שלו מקל ואמר לבן שלו 'תהרוג אותם, תהרוג אותם'" משחזר הילד.

הילד החל מכה את השלושה כאשר אביו ממשיך לשסות אותו בהם. "כשהבן שלו רצה להרביץ לי, תפסתי את המקל והעפתי אותו", הסביר היום הילד.

האב הזועם נאלץ להרפות מהילדים כדי להרים את המוט. שני ילדים הצליחו להימלט ולהתרחק ממנו בעוד השלישי נותר מול האב שהחל להכות בו נמרצות עם המוט בכל חלקי גופו. בהמשך הוא דחף אותו עד שראשו נחבט בקיר.

הילד נותר במקום שותת דם, אישה שיצאה מהחנות הסמוכה סייעה לו לקום והוא הלך לביתו חבול ומוכה.

אמו של הילד הגיעה מהעבודה ונסעה איתו במהירות לחדר המיון בבית החולים ברזילי, שם אבחנו לו חבלות בגב ובחזה, חתכים בידיים ונפיחות בראש. לאחר מכן נסעו למשטרה להגיש תלונה.

החבלות בגופו של הילד.

החבלות בגופו של הילד.

האב נעצר על ידי המשטרה, נחקר ומעצרו אף הוארך על ידי בית המשפט.

יותר משנה וחצי לקח לפרקליטות מחוז דרום להגיש כתב אישום נגד האיש שמאז כבר שוחרר ממעצרו. סעיף האישום: תקיפת קטין.

"אנחנו אמרנו שאנחנו הולכים עד הסוף" סיפרה היום אמו של הילד ל'כאן דרום' והוסיפה "הדבר הזה לא יכול לקרות ולא להיות מטופל בחומרה".

בקרוב יחל המשפט והילדים שהיו מעורבים באירוע עשויים לתת את עדותם למה שהתרחש שם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר