עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ
עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ

ברגע האחרון: כ- 400 אלף שקלים לעובד שנפצע בתאונת עבודה

אין שום יאוש בעולם: עורכי דין אמרו לו כי אין לו כל סיכוי לקבל פיצוי. אבל לאחר שנים, שבוע לפני תום תקופת ההתיישנות, הגיש עורך הדין שחשב אחרת תביעת נזיקין בגין תאונת עבודה. התוצאה הייתה מפתיעה

פורסם בתאריך: 21.12.18 09:15

     

לפני למעלה מ-8 שנים במסגרת עבודתו, טיפס אותו צעיר על סולם משאית. לאחר שביצע את עבודתו, כשהחל לרדת בסולם שנמצא במשאית החליק, נפל ארצה מגובה רב ונחבל בכל חלקי גופו ובעיקר בגב התחתון. לאחר המקרה ובעקבות הכאבים מהם סבל, פנה העובד לטיפול רפואי. בבדיקות שעבר התברר כי מלבד החבלות הוא סובל משבר באחת מעצמות הגב התחתון.

בעקבות הפציעה הוא הושבת מעבודה במשך כשלושה חודשים. כשניסה לחזור לעבודה לא יכול היה לעבוד בעבודתו הקודמת בעקבות המגבלות הפיזיות, כמו גם בעבודות נוספות אותן ניסה לבצע, ושכרו נפגע משמעותית.

כאבי גב. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב – INGIMAGE

לאחר המקרה פנה האיש למספר עורכי דין בעיר ואלו שמעוא את המקרה וייעצו לו כי אין לו כל סיכוי לקבל פיצוי כספי בנוסף למה שקיבל מהביטוח הלאומי ובעיקר לאור נסיבות קרות התאונה וסוגיית האחריות בגין התאונה.

לאחר מספר שנים, ושבועות בודדים לפני תום תקופת ההתיישנות, הוא החליט לנסות שוב את מזלו ופנה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן-קריסי המתמחים בדיני נזיקין – בכדי שאולי יצליחו בתקופה הקצרה להציל משהו שאולי מגיע לו. עו"ד כהן שמע את הסיפור והחליט להילחם עבור האיש. כשבוע לפני תום תקופת ההתיישנות הוגשה תביעת הנזיקין בעקבות התאונה.

"התאונה אירעה בשל רשלנותה הבלעדית של הנתבעת 2 (החברה בה עבד אותו צעיר) ו/או מי מטעמה ו/ עקב פזיזותה ו/או חוסר זהירותה" טען בכתב התביעה עו"ד כהן והוסיף "בין היתר, במעשים ובמחדלים לפיהן: הורתה לתובע לבצע עבודה מסוכנת ו/או לא סיפקה לתובע אמצעים בטיחותיים לצורך ירידה מן המשאית ו/או לא סיפקה לתובע אמצעי מיגון כלשהם".

 

עוד נטען כי החברה הפרה את חובותיה בתחום הבטיחות בעבודה. בתביעה נתבקש פיצוי בגין ההוצאות שנגרמו לצעיר לרבות הוצאות רפואיות, הפסדי שכר בהווה ובעתיד, עזרה צד ג', וכאב וסבל (עוגמת נפש).

שנים לאחר המקרה למד על בשרו העובד כי אין להתייאש ורצוי לקבל תמיד עוד חוות דעת מעורכי דין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בהסכם פשרה שנחתם לאחרונה, נקבע כי הצעיר יפוצה בגין התאונה ב 390 אלף שקלים מעבר לתשלומי הביטוח הלאומי ששולמו לו שנים רבות לפני כן.

המקרה הזה  ממחיש שתי נקודות חשובות: האחת היא – וניתן אולי ללמוד מכך לכל תחומי החיים – שאסור לוותר לעולם, השנייה – שבמקרים של פגיעה גופנית, מה שצריך זה פשוט את עורך הדין הנכון שיגן על זכויותיכם. את שתי המסקנות למד על בשרו תושב אשקלון שחייב תודה גדולה למקצועיות ולנחישות של עורך הדין איל כהן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר