מעצר חשוד

אישום: דקר צעיר אחר במהלך מריבה על ליבה של בחורה

כתב אישום הוגש על ידי חטיבת התביעות במשטרת ישראל כנגד צעיר (19.5) תושב אשקלון בגין פציעתו של אדם אחר. בית המשפט השלום הורה על שחרורו של החשוד במועד הגשת כתב האישום, אך ערר שהוגש על ידי התביעה המשטרתית ונידון אתמול (שלישי), הותיר את הצעיר עד החלטה אחרת מאחורי סורג ובריח.

פורסם בתאריך: 19.12.18 18:13

     

לפני שבועיים יצר צעיר תושב אשקלון קשר עם צעיר אחר תושב העיר וביקש להיפגש עמו. הנושא: מאבק על ליבה של צעירה תושבת העיר. לאחר מספר שיחות טלפון בין השניים, שם קבעו להיפגש ליד ביתו של הראשון.

בין השניים התגלע כאמור ויכוח שנסוב על ליבה של הבחורה ובשלב מסוים שלף אחד הצעירים סכין מכיס מכנסיו ודקר באמצעותו את זולתו בגבו.  לנדקר נדרמה חבלה ממשית שהצריכה טיפול רפואי ותפרים.

דקירה. אילוסטרציה: אלירם משה

חברו פינה אותו לחדר המיון בברזילי שם קיבל טיפול רפואי. בשל הפציעה הוזעקה המשטרה והצעיר ומסר לשוטרים כי נחבל כתוצאה ממוט ברזל בו נתקל.

חקירת האירוע ולאחר תשאול מעמיק שערכו חוקרי מחלק התשאול בתחנת המשטרה באשקלון, העלתה כי בניגוד לטענתו הראשונית מדובר באירוע פלילי. הדוקר נעצר לחקירה שבהמשכה ולאחר שמעצרו הוארך. חוקרי המשטרה גיבשו תשתית ראייתית נגדו ולפני שבוע הוגש נגדו כאמור כתב אישום על ידי התביעה המשטרתית.

 

לאחר שהגשת כתב האישום, הורה בית המשפט על שחרורו הנאשם אך לבקשת התביעה המשטרתית נעתר בית המשפט ועיכב את ביצוע החלטתו לצורך הגשת ערר על החלטתו לבית המשפט המחוזי. אתמול נידון ערר זה בבימ"ש המחוזי בבאר שבע שם קיבל בית המשפט את הערר שהגישה התביעה והורה כי הנטאשם בדקירה יישאר עצור מאחורי סורג ובריח עד מתן החלטה אחרת בעניינו.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע

בית המשפט המחוזי בבאר שבע

"משטרת ישראל תפעל בנחישות נגד אירועי אלימות ולמיצוי הדין עם אלו הבוחרים בדרך שכזו ומסכנים בכך את ביטחונו ושלומו של הציבור" נמסר מהמשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר