שטרות כסף. אילוסטרציה: דוברות המשטרה
שטרות כסף. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

נהגו לשעבר של הרב דרוקמן חשוד כי זייף צ'קים שגנב ממנו

הנהג לשעבר חשדו כי הוא ואדם נוסף ניצלו את שהותו של הרב חיים דרוקמן בבית החולים כדי לפרוץ לביתו שבמרכז שפירא ולגנוב משם צ'קים אותם פרעו בחנות צ'יינג'

פורסם בתאריך: 9.9.18 12:11

     

הרב חיים דרוקמן הוא אחד הרבנים הידועים בארץ בכלל ובציונות הדתית בפרט, בה הוא נחשב לזקן הרבנים. בחודש שעבר, שהה הרב בן ה-85 בבית החולים מאחר ולא חש בטוב.

על פי כתב אישום שהוגש לפני ימים ספורים, מי שהחליט לנצל את היעדרותו של הרב מהבית, הוא נהגו לשעבר של הרב, ברוך פנר, תושב אשדוד. פנר שידע כי הרב המתגורר במרכז שפירא אינו נוהג לנעול את דלתות ביתו, גייס בחור נוסף בשם, אופיר חברון, מההתנחלות צופים, למזימה הזדונית.

הרב חיים דרוקמן. צילום: תומר אפלבאום

הרב חיים דרוקמן. צילום: תומר אפלבאום

השניים נסעו למרכז שפירא בשעת לילה מאוחרת, כאשר פנר ממתין בחוץ ומשמש כתציפתן ואילו חברון נכנס פנימה אל בית הרב שדלתותיו כאמור, סגורות אך אינן נעולות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




חברון, כך על פי כתב האישום, חיפש במקומות רבים בבית, אך לא מצא דבר. הוא חזר וסיפר על כך לפנר שהמתין בחוץ והם סיכמו כי יגיעו שוב והפעם הפנה אותו פנר לחלק אחר בבית הרב, לחדר בו הרב יושב ולומד תורה, ששם האמין כי ייתכן וימצא כסף.

באותו היום בשעה 19:00 בערב חזרו השניים, כאשר חברון נכנס שוב לביתו של הרב והפעם נכנס היישר לחדר בו הרב לומד וחיטט במגירות שם מצא פנקס צ'קים על שמו של הרב וגנב אותו.

אלא שהפעם התוכנית לא עבדה כמו שצריך ושכנו של הרב לכד את חברון במקום והתעמת איתו ואף צילם את תעודת הזהות שלו ולאחר דין ודברים חברון עזב את המקום והשכן הגיש תלונה במשטרה.

משם המשיכו הצמד לצ'יינג' בקרית מלאכי, והגישו לו לפריטה צ'ק על סך 4,000 ש"ח שפנר חתם עליו כאילו הוא הרב דרוקמן. התיאבון של השניים שקיבלו את הכסף בניכוי עמלה קטנה, גבר והם מילאו צ'ק נוסף הפעם על סכום של 6,000 ש"ח וחזרו לאותו הצ'יינג'.

הפעם, בעל הצ'יינג' החל לחשוד וביקש לדבר עם הרב. חברון הביא לו את מספר הטלפון של פנר שהתחזה למזכירו של הרב ואישר כי הצ'ק ניתן לחברון. כך קיבלו השניים עוד 6,000 ש"ח.

כתב האישום הוגש בינתיים רק כנגד חברון שהודה במעשים, ואילו פנר נעדר והמשטרה לכדה אותו רק כעבור מספר ימים. מעצרו הוארך שוב ושוב והיום הוגשה כנגדו הצהרת תובע ולפיה המשטרה מתכוונת להגיש גם נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

עו"ד ליביו לופן מסר כי מרשו מכחיש חלק מהאישומים וכי כתב האישום צפוי להיות מוגש לאחר החג ואז יוכל להתייחס לחשדות.

עו"ד שני פרג'ון, המייצגת את חברון מסרה כי "הנאשם שיתף פעולה עם החוקרים, לקח אחריות על מעשיו, הביע חרטה וכעת פניו לעבר שיקומו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר