הגבר שנתפס אמש באשקלון כשתכנון להיפגש עם קטין. צילום: ציידי הפדופילים של אבי דוביצקי

שוב: גבר נלכד באשקלון לאחר שניסה להיפגש עם נער בן 15

פעם היתה בושה. אמש טען הגבר, שתכנן ללמד נערים קטינים מתמטיקה כי אישתו יודעת ומודעת למפגשים שלו עם גברים ואף כי כשילמד נערים הוא ידע לעשות את ההפרדה בין נטיותיו לעבודתו. ואשרי המאמין

פורסם בתאריך: 2.9.18 21:42

     

גבר תושב המרכז נלכד אמש באשקלון על ידי ציידי הפדופילים של אבי דוביצקי. הגבר ניהל קשר ברשת האינטרנט עם ציידי הפדופילים, לאחר שהתחזו לנער בן 15. הגבר סיפר לו שהוא לומד הוראה ועתיד להיות מורה בישראל. האיש הציע ל"נער" להיפגש ולהתנסות בפעם הראשונה גם גבר.

מקום ושעת המפגש נקבעו. הגבר, בשנות ה-50 לחייו הגיע למקום המפגש ואז הפתיעו אותו ציידי הפדופילים וחשפו את מעשיו.

אישתי יודעת. הגבר שנתפס אמש באשקלון. צילום: ציידי הפדופילים של אבי דוביצקי

פעם עוד היתה בושה. במקרה הזה טוען צייד הפדופילים אבי דוביצקי כי האיש הודה כי הוא נוהג להיפגש עם צעירים ואפילו שאישתו מודעת לכך. אלא שבשיחה שערכו לובוצקי ואנשיו עם אישתו של הגבר התברר כי היא אמנם ידעה על נטיותיו המיניות אך לא ידעה כי הוא נפגש גם עם קטינים ובכך מבצע עבירה פלילית.

עוד דיווח הערב דוביצקי כי האיש סיפר ל"נער" בשיחות כי הוא כמעט כבר החל ללמד היום במערכת החינוך אך בגלל בעיה טכנית זה לא יצא לפועל.

כשנשאל האם הוא חושב שיוכל לשמש מורה במערכת החינוך כשהוא נמשך לנערים קטינים השיב כח הוא יכול להפריד בין משיכתו לקטינים לבין עבודתו כמורה שלהם.

האיש עוכב על ידי המשטרה ולאחר מכן שוחרר.

ישנה מגבלה משפטית בטיפול באנשים כאלה היות ולא מימשו את זממם. אבל מעצם חשיפת האיש והבושה, ניתן לקוות יניאו מהאיש להמשיך במעשיו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר