מסתגרת בביתה. אילוסטרציה: אלירם משה.

באמצעות הוואטסאפ: בן 21 קיים קשר מיני עם בת 11

זה התחיל באינסטגרם ועבר לוואטסאפ, ולמרות שידע את גילה, הוא דרש ממנה לבצע בגופה מעשים מגונים, כאשר הוא צופה בה באמצעות שיחות וידיאו באפליקציה הפופולארית

פורסם בתאריך: 13.7.18 14:02

     

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד תושב אשקלון, צעיר בן 21, בגין הטרדה מינית ומעשים מגונים בנסיבות של אינוס שביצע בילדה בת 11.

על פי כתב האישום בתחילת השנה, הצעיר יצר קשר עם הילדה באמצעות הרשת החברתית הפופולרית אינסטגרם ומשם עברו השניים להתכתב באפליקציית וואטסאפ, תוך שהיא אינה מסתירה ממנו את גילה, והוא יודע שהוא מתכתב עם ילדה בת 11 בלבד.

אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

הוא ידע שהיא בת 11 בלבד. אילוסטרציה: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

הצעיר פנה אליה כמה פעמים בהצעות מיניות ואמירות מיניות, הציע לה לראות את איבר מינו וכתב לה: “תלכי לשירותים… אני חרמן עכשיו”, וכן ביקש ממנה לשלוח לו תמונות וסרטונים מיניים.

על פי עובדות כתב האישום, הוא דרש ממנה בכמה הזדמנויות לשלוח לו תמונות של איברים אינטימיים בגופה, והיא אכן עשתה זאת. הוא אף ביקש ממנה לבצע בעצמה מעשים מגונים, והיא עשתה כבקשתו.

בהמשך השניים ניהלו גם שיחות וידיאו באמצעות הוואטסאפ, שבהן הוא דרש מהילדה שתיגע בגופה, הילדה ביצעה את המעשים שביקש הצעיר, תוך שהוא צופה בה בזמן אמת ומבצע בעצמו מעשים מגונים. בנוסף הוא שלח לה צילומי וידיאו של איבר מינו.

השיחות בין השניים נמשכו בחודשים ינואר ופברואר, ולאחר מכן ביקש הצעיר לנתק את הקשר והפציר בילדה למחוק ממכשיר הטלפון שלה את ההתכתבויות ביניהם ואת התמונות. היא נעתרה לבקשתו, וגם הוא מחק עדויות מהמכשיר הנייד שלו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




“הנאשם ביצע את המעשים האמורים בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי בדרך של העלמת ראיות”, נכתב בכתב האישום ובשל כך הוא הואשם גם בסעיף של שיבוש הליכי משפט.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר