כאן עמד הכספומט שנגנב. צילום: נטלי נאייולט
כאן עמד הכספומט שנגנב. צילום: נטלי נאייולט

"שדדו לי כבר 120 אלף ש"ח": עוד כספומט נגנב באשקלון

עבור שודד מנוסה, מדובר בפעילות פשוטה המניבה רווחים מהירים: באים עם כלי רכב, כלי פריצה, הרבה חוצפה ומוצאים כספומט במקום מבודד. הרווח יכול להגיע לאלפי שקלים ואף עשרות אלפי שקלים ובעלי המכשירים חסרי אונים. "המשטרה מפעילה אמצעים טכנולוגיים ומודיעיניים", נמסר מהמשטרה

פורסם בתאריך: 11.7.18 10:28

     

במה שכבר הפך לתופעה, שוב נגנב מכשיר כספומט. מדובר במכשיר פרטי למשיכת כסף שהיה מוצב ברחוב ש"י עגנון בסמוך לסופר דוידי. האירוע התרחש בתחילת השבוע, במהלך הלילה שבין מוצאי שבת לראשון.

לאור האירועים הקודמים שזהים בדרכי הפעולה שלהם אפשר לשער שגם כאן הגיח לאזור ג'יפ גדול, ממנו ירדו מספר רעולי פנים, נהג הג'יפ נוהג לאחור ומתקרב לכספומט, השודדים שולפים שרשראות ברזל עם רצועות עור, מחברים באמצעותן את הכספומט אל הגרר של הג'יפ ועוקרים אותו תוך שניות ספורות. דקה וחצי של עבודה, והשודדים לקחו איתם הביתה אלפי שקלים.

תיעוד של מקרה דומה שאירע בנגב:

ברחבי ישראל הוצבו בשנים האחרונות מאות כספומטים, בעיקר בחנויות נוחות, בתחנות דלק, במרכזי קניות גדולים, במתחמי תחבורה ציבורית, צרכניות וסופרים במושבים וקיבוצים ובמרכולי מזון. ריבוי המכשירים הללו הפך אותן למטרה קלה וזמינה שבצידה רווחים עצומים. 

את המחיר של המעשים הללו משלמים בדרך כלל הבעלים של אותם מכשירים או חברות הביטוח שלהם. שלומי גואטה, תושב העיר והבעלים של המכשיר שנגנב מש"י עגנון, אומר כי הוא כבר חסר אונים אל מול התופעה הזו. "אני פשוט לא כוחות מולם", אומר גואטה. "זה אותו הסיפור שחוזר על עצמו בכל פעם, הם מקצוענים והם מסתירים את הפנים שלה. זה השוד השני בכספומטים שלי בתוך שבועיים. בסך הכל מתחילת השנה שדדו מהסניפים שלי מעל 120 אלף שקלים".

כאן עמד הכספומט שנגנב. צילום: נטלי נאייולט

כאן עמד הכספומט שנגנב. צילום: נטלי נאייולט

ממשטרת מרחב לכיש נמסר בתגובה: "הנושא בחקירה כולל הפעלת אמצעים טכנולוגיים ומודיעיניים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר