מבקשים עזרה. בתו ונכדיו של אושציפקוב
מבקשים עזרה. בתו ונכדיו של אושציפקוב

"לקראת הבוקר הגיעה הבשורה": נכדיו של הנרצח זקוקים לעזרה

מהר מאוד ובחסות צו איסור פרסום, ירדה פרשיית הרצח בגן הלאומי מהכותרות. אבל בני משפחתו של הנרצח, אלכסנדר אושציפקוב, לא מתאוששים מהמכה שניחתה עליהם ומבקשים עזרה

פורסם בתאריך: 9.7.18 15:36

     

לפני פחות משבועיים נמצאה בגן הלאומי, גופתו של תושב העיר בן 61, כשעליה סימני אלימות. מאחר ועלה החשד לרצח הועברה החקירה לידי היחידה המרכזית של מרחב לכיש, שמיהרה לבקש צו איסור פרסום על פרטי הפרשה ועל כן לא ניתן להרחיב עליה.

הנרצח, אלכנסדר אושציפקוב, היה המפרנס היחיד של משפחתו, תמך באישתו הנכה, בשתי בנותיו וששת נכדיו הקטנים. כל בני המשפחה התגוררו ביחד בדירה מושכרת. הרצח היכה בהלם את המשפחה השקטה, "אני ואחותי עבדנו באירוע, והאימא שמרה על הילדים שלנו בדירה המשותפת", מספרת בתו הצעירה, י', "ואז לקראת הבוקר הגיעו מן המשטרה עם הבשורה הנוראית מכל. איני מכירה מי יכול היה לרצות במותו, אך מאחלת למפלצת שעצרה את חיי משפחתנו ייסורים כמו שלנו".

נכון לרגע זה, לפני שהחקירה בנושא הסתיימה נוצר מצב, בו אין למשפחת הנרצח יכולת כלכלית להמשיך להתקיים ואפילו לא אפשרות להזמין מצבה על חשבונם. עו"ד יורי ברנט, המייצג את המשפחה, לאחר ביקור שערך בביתם, פנה ברשתות החברתיות לתושבי אשקלון ולגורמים הקשורים בעיריית אשקלון כמו גם לארגונים ציבוריים בבקשת סיוע למשפחת הנרצח ומתן מענה מהיר.

כוחות ההצלה סמוך לזירה. צילום: אלירם משה

כוחות ההצלה בזירה. צילום: אלירם משה

לדבריה, אביה עבד קשה כל חייו, ומאכזב אותה מאוד שלמשפחה שנותרה חסרת אמצעים ומפרנס לא סייעו אפילו ברכישת המצבה לקבר. "אבא שלנו לימד אותנו, שגם אם נופלים, חייבים לקום", אומרת י' והוסיפה: "כמו כן, אני מתחננת, אם היה מישהו שהיה עד לרצח, או שיודע משהו, תעבירו את המידע למשטרה, שחייבת קצה חוט בפרשה. אבא עבר ניתוח לב קשה לפני חודש, ורק החל להשתקם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הבת פנתה גם באמצעות פוסט פייסבוק, בו היא קראה לכל אלו שהיו בפארק ביום המדובר ויודעים דבר מה, לעדכן את המשטרה.

לתרומות: בנק הפועלים סניף 650, חשבון מספר 547588 ע"ש אירינה דולינסקי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר