המרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוברות ברזילי
המרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוברות ברזילי

ברזילי: רופא נעצר בחשד להונאת בית החולים

על פי החשד, הרופא דיווח על תורניות שביצע במחלקה בה עבד ובמשך כשנה, זייף את חתימת מנהלת המחלקה וניפח את משכורתו בעשרות אלפי שקלים. הרופא מכחיש את החשדות

פורסם בתאריך: 4.7.18 15:36

     

רק השבוע נחנכה נקודת השיטור במרכז הרפואי ברזילי וכבר למחרת הגיעו שוטרים כדי לעכב לחקירה רופא שביצע השתלמות בבית החולים.

הנהלת המרכז הרפואי ברזילי הצליחה לחשוף פעילות הונאה מצד אחד מעובדיה – רופא שלמעלה משנה כבר שובץ כמשתלם במחלקת הדימות (רנטגן) במרכז הרפואי.

למנהל בית החולים ד"ר חזי לוי הגיע מידע על כך שאחד הרופאים מזייף את חתימת מנהלת המחלקה ד"ר ייבגנייה צ'רניאבסקי שתחת חסותה השתלם ומדווח על תורנות שכביכול ביצע במחלקה למרות שלא עשה אותן בפועל.

ד"ר חזי לוי, מנהל בית החולים. לא סוגר את העניין בחדרי חדרים. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

הרופא, רדואן פרג'אללה, בן 41 תושב חברון הגיע לתפקידו בבית החולים במסגרת פרוייקט 'קרן פרס לשלום'. במהלך פעילות ההונאה אף השתמש בחותמת הנושאת את שמה של מנהלת המחלקה צ'רניאבסקי, פעילות שהיא כשלעצמה עבירה פלילית.

כך למעשה הצליח פרג'אללה לנפח את תלושי השכר שלו ולהרוויח במרמה עשרות אלפי שקלים שלא היו מגיעים לו מקופת בית החולים.

מנהל בית החולים ערך ברור עם קב"ט המרכז ואתמול הוגשה תלונה במשטרה. עם קבלת התלונה מבית החולים הגיעו שוטרים למרכז הרפואי ובקשו ממנו להתלוות עמם לחקירה שבסופה הוחלט לכלוא אותו. היום הוא הובא לבית משפט השלום באשקלון ושם בדיון אמר נציג המשטרה כי הרופא "חשוד גם כמי שזייף מסמכים של התורנויות. הוא זייף את החתימות של מנהלת המחלקה שמסרה עדות".

השופט אבישי כהן כתב בהחלטתו כי "מתיק החקירה עולה קיומו של חשד סביר הקושר את המשיב לביצוע העבירות המיוחסות לו". מעצרו של פרג'אללה הוארך מאחר והאו מתגורר בשטחי הרשות ועלה חשש כי שחרור יביא להימלטותו מן הדין.

"משטרת ישראל תפעל לאיתור חשודים ולמיצוי חקירה מהיר בעבירות הפוגעות בציבור שומר החוק על מנת לקיים סביבה בטוחה" נמסר מהמשטרה. החקירה נמשכת.

עו"ד רינת רוזנטל שמייצגת את הרופא מטעם הסניגוריה הציבורית מסרה: "מדובר במתמחה שעבד לשביעות רצון צוות בית החולים ומעולם לא הייתה תלונה כנגדו. המתמחה מכחיש את החשדות ומשתף פעולה עם החוקרים. אנו מקווים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם והמתמחה ישוחרר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר